eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Remont instalacji hydrantowej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji oraz zimnej wody - tranzyty na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, przy ul. Głowackiego 47

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22

Ogłoszenie nr 510068909-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego: Remont instalacji hydrantowej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji oraz zimnej wody - tranzyty na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, przy ul. Głowackiego 47

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505960-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 11179803000000, ul. ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 835 019, e-mail sp3sulejowek@op.pl, faks 227 835 500.
Adres strony internetowej (url): https://sp3sulejowek.edupage.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji hydrantowej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji oraz zimnej wody - tranzyty na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, przy ul. Głowackiego 47

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP3.26.01.2020ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji hydrantowej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji oraz remont instalacji wody zimnej oraz wykonanie trzech etapów (I+II+III) objętych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47. 2. Przedmiot zamówienia polega na: 1) Roboty, których dotyczy specyfikacja remontu hydrantów, obejmują: ? demontaż oraz montaz hydrantów wewnętrznych, ? demontaż i montaż instalacji wody ciepłej i cyrkulacji , ? demontaż i montaż instalacji wody zimnej - tranzyty, ? oznakowanie instalacji, ? próby i testy kontrolne, ? dostawa wszystkich materiałów i urządzeń wchodzących w skład instalacji zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, zaleceniami zawartymi w normach oraz technicznych wymogach jakości narzuconych przez wcześniej wymienione dokumenty, ? dostawa prototypów, wzorów lub próbek na życzenie Inwestora, ? zastosowanie wygrodzeń i zabezpieczeń dla prowadzonych prac, ? zastosowanie rusztowań i urządzeń dźwigowych niezbędnych do wykonania robót wchodzących w skład niniejszej branży, ? regularne oczyszczanie i wywóz gruzu, odpadów itd. nagromadzonych w wyniku prowadzenia robót, ? wszystkie inne akcesoria i roboty dodatkowe niezbędne do zakończenia robót leżących w zakresie niniejszej branży. 2) Zakres prac budowlanych związanych z instalacjami elektrycznymi: ? demontaż istniejących instalacji elektrycznych w pomieszczeniu pompowni, ? rozdzielnice obiektowe, ? instalacja WLZ, ? instalacja oświetlenia podstawowego, ? instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, ? instalacja gniazd wtyczkowych ~230V, ? instalacja przeciwporażeniowa, ? instalacja przeciwprzepięciowa, ? pomiary i badania instalacji oraz aparatów elektrycznych, ? uruchomienie całości instalacji, ? odbiory robót. 3) Wyszczególnienie prac towarzyszących: Do prac towarzyszących związanych z budową instalacji elektrycznych należą: ? wykonanie przejść dla kabli/przewodów przez fundamenty, ściany i stropy, ? wykonanie bruzd w ścianach dla prowadzenia rur instalacyjnych i przewodów, ? wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpożarowych w ścianach i stropach o odporności ogniowej EI60, ? montaż konstrukcji wsporczych (korytka kablowe), ? prace budowlane związane z zabudową szaf elektrycznych, tras kablowych, rozdzielni itp. 4) Etap I: ? wykonanie wydzielenia pomieszczenia na nowy zestaw hydroforowy, ? zamontowanie, zasilanie i podłączenie zestawu hydroforowego, ? wykonanie nowej instalacji wody hydrantowej (ze względu na ilość hydrantów i ilość pionów zaprojektowano zasilanie obwodowe - pętla hydrantowa), ? wymiana wszystkich hydrantów na HP25 wraz z szafkami, 5) Etap II: ? płukanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, ? wykonanie nowej instalacji wody zimnej - tranzyty i rozprowadzenia, ? przełączenie istniejących pionów i podejść wody zimnej do nowych tranzytów, ? demontaż starej instalacji wody zimnej (tranzyty), 6) Etap III: ? wykonanie nowej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji - tranzyty i rozprowadzenia, ? przełączenie istniejących pionów i podejść wody ciepłej i cyrkulacji do nowych tranzytów, ? demontaż starej instalacji wody ciepłej i wody cyrkulacyjnej (tranzyty). Zamawiający informuje, iż Etap IV realizacji, tj. wykonanie wymiany pionów i podejść pod przybory z wymianą baterii i białego montażu nie jest przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332400-7, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONIX s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Olbrachta 58a/173
Kod pocztowy: 01-111
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 366294.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 366294.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519790.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.