To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-21
Ogłoszenie nr 510068619-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej
oraz sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521370-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540051137-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 1 - Dostawa macierzy dyskowej: 1) Macierz dyskowa - 1 szt. 2) Przełącznik sieciowy (switch) - 1 szt. II. w ramach Części 2 - Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Komputer PC - 4 szt. 2) Monitor LCD - 4 szt. 3) Mysz komputerowa TYP 1 - 20 szt. 4) Klawiatura komputerowa - 20 szt. 5) Listwa zasilająca - 20 szt. 6) Dysk twardy TYP 1 - 12 szt. 7) Dysk twardy TYP 2 - 4 szt. 8) Podkładka pod mysz - 15 szt. 9) Skaner płaski - 2 szt. 10) Mysz komputerowa TYP 2 - 5 szt. 11) Karta graficzna - 8 szt. 12) Karta sieciowa do PC - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powoływałby się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, iż dostawa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego realizowana jest dla potrzeb osób fizycznych - pracowników zamawiającego (nie będących osobami niepełnosprawnymi), przy czym opis przedmiotu zamówienia sporządzono z wyłączeniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub bez projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30233141-1
Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 33195100-4, 30216110-0, 30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania (realizacji) zamówienia: o termin wykonania zamówienia dla Części 1: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą o termin wykonania zamówienia dla Części 2: do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa macierzy dyskowej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72910.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFONET PROJECT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89679.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa sprzętu komputerowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29471.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOREX-IT Paweł Gwóźdź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36249.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





