eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczREMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUD. NR 1, DACHU BUD. NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 ORAZ REMONT ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIAJĄCYM ZMIANĘ MAGAZYNOWANEGO PALIWA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-08

Ogłoszenie nr 510067861-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUD. NR 1, DACHU BUD. NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 ORAZ REMONT ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIAJĄCYM ZMIANĘ MAGAZYNOWANEGO PALIWA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520974-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUD. NR 1, DACHU BUD. NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 ORAZ REMONT ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIAJĄCYM ZMIANĘ MAGAZYNOWANEGO PALIWA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/ZP/RB/INFR/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie podzielone jest na następujące części: o CZĘŚĆ I - Remont części pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy o CZĘŚĆ II - Remont dachu (więźby, pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz opierzeń blacharskich) budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy o CZĘŚĆ III - Remont dwóch zbiorników paliwowych o pojemności 100 m3 każdy w zakresie umożliwiającym zmianę magazynowanego paliwa (oleju opałowego na benzynę WB-95) w kompleksie wojskowym Maksymilianowo 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie: a. z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonym przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z późn. zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie; b. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Norm Polskich i aprobat technicznych. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach prac związanych z wykonaniem umowy obejmuje wszelkie czynności faktyczne i prawne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót i zobowiązany jest do doprowadzenia przekazanego placu budowy do porządku po zakończeniu robót. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny). 7. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny ofertowej na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac został podany w pkt XIV niniejszej Specyfikacji. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 10. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - zgodnie z częścią XVI ust. 8 pkt c), g) oraz k) SIWZ. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektach umów, stanowiących załączniki nr 23-25 do SIWZ. 12. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45311000-0, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont części pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93173.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY "IZBUD" DANUTA ADAMCZAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PELIKANOWA 22
Kod pocztowy: 85-449
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132904.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132904.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132904.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont dachu (więźby, pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz opierzeń blacharskich) budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty firm P.U.H. ROM-FAUST ROMEO FAUSTMANN, 85-563 BYDGOSZCZ, UL. PIASKI 69 oraz "ARTBIKE" GRZEGORZ KOCHMAŃSKI, BALCZEWO 28, 88-110 INOWROCŁAW 2. W trakcie badania ofert, Zamawiający stwierdził niespójne zapisy opisu robót, zawarte w dokumentacji przetargowej, tj. SIWZ oraz przedmiar budowlany, stanowiących podstawę do wyceny ofert. Niespójność polegała na tym, że w cz. III pkt. 1.2.3. SIWZ, Zamawiający określił zakres robót dekarsko-blacharskich, m.in: krycie dachu dachówką ceramiczną (z demontażu, 15% nowej), natomiast według zapisów w pozycji nr 17 przedmiaru budowlanego (załącznik nr 7 do SIWZ), odwołującej się do pozycji nr 1 wynika, że pokrycie dachów powinno być wykonane w 100% (99.125 m2 powierzchni) z nowej dachówki karpiówki ceramicznej w koronkę. Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Zgodnie z art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zobowiązany jest do zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, a zasady te w zaistniałej sytuacji zostały naruszone. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont dwóch zbiorników paliwowych o pojemności 100 m3 każdy w zakresie umożliwiającym zmianę magazynowanego paliwa (oleju opałowego na benzynę WB-95) w kompleksie wojskowym Maksymilianowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie unieważnia się z powodu braku oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2,3

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.