To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-20
Ogłoszenie nr 510067599-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.
Instytut Badań Edukacyjnych: Druk i dostawa publikacji - zamówienie podobne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wspieranie realizacji II zadania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawanych kwalifikacji." 2. "Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji" współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550045979-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000,
ul. ul. Górczewska
8,
01-180
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 241 71 00, e-mail
zamowienia@ibe.edu.pl, faks
22 241 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa publikacji - zamówienie podobne.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IBE/27/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie polega na produkcji i dostawie, publikacji do Instytutu Badań Edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku. Parametry techniczne poszczególnych rodzajów publikacji, tj. liczba stron, nakład, format, specyfikacja dotycząca okładki/oprawy i środka publikacji, określa załącznik nr 1 do OPZ Szczegółowy zakres usług. Poszczególne publikacje będą realizowane w ramach konkretnych zleceń Zamawiającego przekazywanych Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Materiał do druku będzie przekazywany Wykonawcy w całości w postaci elektronicznej w formacie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej. Co do zasady zakresem zamówienia objęty zostanie druk 7 rodzajów publikacji w szacowanej ilości 8 tysięcy egzemplarzy, druk ulotek w szacowanej ilości 2500 sztuk, broszur w szacowanej ilości 500 sztuk, plakatów w ilości szacowanej 1000 sztu oraz raportów - ilość szacowana 600 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124637.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ViW Studio Wiktor Krawczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138792
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z zapotrzebowaniem na usługi druku i dostawy publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych konieczne jest udzielenia zamówienia
podobnego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, we wskazanym wyżej zakresie, było przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843), dalej ustawa, zgodnie z którym: w przypadku udzielenia, w okresie 3
lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia
podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IBE/13/2017. W zakres zamówienia
podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona
przy obliczaniu jego wartości. W dniu 12 lipca 2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu pod
nr: 550085-N-2017. We wskazanym ogłoszeniu w pkt II.7) wskazano: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego zostanie
udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1
pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych
postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. W
zależności od potrzeb Zamawiającego zamówienie będzie polegać na dodruku lub przygotowaniu i wydruku odrębnie zdefiniowanych pozycji.
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 04.08.2017r. Wykonawcy - Wiktorowi Krawczyńskiemu prowadzącemu działalność gospodarczą
pod firmą" ViW Studio Wiktor Krawczyński" z siedzibą w Dobieszu, ul. Szkolna 3, 05-530 Dobiesz. Niniejsze zamówienie polega na
powtórzeniu podobnych usług jak te które wchodzą w zakres zamówienia podstawowego. Tym samym, należy stwierdzić że wszystkie wymogi
ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych i niezbędnego wyposażenia do systemów oczyszczania wody wraz z wymianą części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kaplicy pw. św. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. Sławka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 według projektu budowlanego. Lokale własności m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Koło.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB
- Wykonanie usługi poligraficznej i introligatorskiej wraz z dostawą dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Wydanie monografii naukowych
- Usługa druku i dostarczenia Materiałów, w tym ulotek oraz teczek dla NASK-PIB
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.