eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk"Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bielsk w okresie od 14.04.2019 do 13.04.2022"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 510067523-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Gmina Bielsk: "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bielsk w okresie od 14.04.2019 do 13.04.2022"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520083-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046346-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bielsk, Krajowy numer identyfikacyjny 61101556600000, ul. Plac Wolności , 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 265 01 01, e-mail ug.bielsk@poczta.onet.pl, faks 24 265 01 05.
Adres strony internetowej (url): ugbielsk.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bielsk w okresie od 14.04.2019 do 13.04.2022"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRiRG.I.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bielsk w okresie od 14.04.2019 do 13.04.2022". 2. Rodzaj zamówienia: usługa 3. Miejsce wykonania: Gmina Bielsk 4. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: a) ZADANIE I: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). b) ZADANIE II: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 5. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Gminy w Bielsku, 09-230 Bielsk, ul. Pl. Wolności 3A, REGON: 000533587, NIP: 7761151733 2) Gminny Ośrodek Kultury w Bielsku, ul. Glinki 1, 09 - 230 Bielsk, REGON: 001231240, NIP: 7742901481 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Medyczna 1, 09 - 230 Bielsk, REGON: 610023641, NIP: 7742421433 4) Gminna Biblioteka Publiczna w Bielsku, ul. Płocka 19 , 09 - 230 Bielsk, wraz z filami w Ciachcinie, Zagrobie i Zągotach, REGON: 000961691, NIP: 7742901498 5) Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Bielsku ul. Drobińska 19, 09 - 230 Bielsk, REGON: 000265715, NIP: 7742585442 6) Gimnazjum Nr 1 im. C. K. Norwida w Bielsku, ul. Sierpecka 42, 09 - 230 Bielsk, REGON: 611043456, NIP: 7742585287 7) Samorządowe Przedszkole w Bielsku, ul. Płocka 19, 09 - 230 Bielsk, REGON: 000904167, NIP: 7743113685 8) Zespół Szkół Nr 2 w Ciachcinie, Ciachcin Nowy 54, 09 - 230 Bielsk, REGON: 140123004, NIP: 7743113337 9) Zespół Szkół Nr 3 w Zagrobie, 09 - 230 Bielsk, Zagroba 24, REGON: 611421310 10) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Leszczynie Szlacheckim, 09 - 230 Bielsk, Leszczyn Szlachecki 34, REGON: 001115580, NIP: 7742616817 11) Zespół Szkół Nr 4 w Zągotach, 09 - 230 Bielsk, Zągoty 11, REGON: 611421303 12) Gmina Bielsk, Plac Wolności 3a, 09 - 230 Bielsk, Regon: 611015566, NIP: 7743223907. 6. Miejsca ubezpieczenia: Wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego oraz inne lokalizacje wskazane w wykazach budynków (załącznik A każdej jednostki) i miejsca na terenie RP w których znajduje się ubezpieczone mienie lub ubezpieczony prowadzi swoją działalność. 7. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający i jego jednostki organizacyjne nie były zobowiązane do pokrywania straty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 999). 2) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego Eurobrokers sp. z o.o., 85 - 110 Bydgoszcz, ul. Mostowa 2, działająca przez Przedstawicielstwo w Mławie, 06 - 500 Mława, ul. Żwirki 26, tel. (023) 655-25-90, fax. (023) 655-25-99, na jego wniosek, informacji na temat likwidacji szkód Zamawiającego. 8. Szczegółowy zakres ubezpieczenia zawarty został w Załączniku nr F do siwz "Program ubezpieczenia". 9. Informacja o szkodowości zawarta została w Załączniku nr G do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66516400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na wykonanie zadań wymienionych w pkt. II.4. a) ZADANIE I lub w pkt. II.4. b) ZADANIE II lub na wykonanie wszystkich zadań w jednej ofercie. Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonywana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdego z wymienionych zadań 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będzie doubezpieczenie dodatkowych przedmiotów ubezpieczenia nie objętych przedmiotem niniejszego postępowania w których posiadanie wejdzie zamawiający lub jego jednostki organizacyjne w trakcie trwania okresu ubezpieczenia lub zwiększenie sum ubezpieczenia w ramach ubezpieczeń objętych zamówieniem podstawowym lub doubezpieczenie dodatkowych osób do ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług warunków i stawek nie mniej korzystnych dla zamawiającego niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. 4. Zamawiający nie przewiduje: ? zebrania Wykonawców. ? zawarcia umowy ramowej. ? wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. ? zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 6. Niniejsza SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.ugbielsk.bip.org.pl do pobrania samodzielnie przez Wykonawców. 7. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. 8. Wykonawcy winni sprawdzać na bieżąco zawartość umieszczonego na ww. stronie internetowej folderu w celu sprawdzenia czy nie zostały w nim opublikowane zmiany SIWZ. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca. 9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust 3a: 9.1. Zamawiający stosownie do art.29 ust 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt. 9.4) w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.). 9.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 9.4 Wykonawca zobowiązany jest: a) na dzień podpisania umowy złożyć: ? oświadczenie wykonawcy, że zgodnie z art.29.3a ustawy Pzp przy realizacji zadania będzie korzystał z pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymogiem zawartym w SIWZ, b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego zakresie złożyć wskazane w piśmie dokumenty: ? oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, lub ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wezwanie wykonawcy. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (pozbawione danych osobowych pracowników - adres zamieszkania, data urodzenia, PESEL oraz wynagrodzenia), ? Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych przedkładać wskazane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób o umowę o pracę. 9.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez: ? wezwanie do okazania dokumentów o których mowa w pkt. 9.2 lit. b) ? w przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: ? brak złożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 2. a) - w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki, ? brak złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego zakresie, o których mowa w pkt. 2.b) - w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki, ? w przypadku pozyskania przez Zamawiającego informacji z Państwowej Inspekcji Pracy o przypadkach wykonywaniu pracy przez osobę lub osoby nie zatrudnione w oparciu o umowę o pracę - w wysokości każdorazowo 2.000,00 zł. Wysokość kary dotyczy każdej osoby, która została ujawniona przez PIP. 9.4. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? osoby wykonujące czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z wystawianiem umów ubezpieczenia (polis).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135928.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo w Poznaniu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 12A/101
Kod pocztowy: 61-719
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134223.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132092.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154620.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Królewiecka 28
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.