To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-20
Ogłoszenie nr 510067220-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego: Dostawa środków opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519685-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 41104932400000,
ul. pl. Paderewskiego
,
64-000
Kościan, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 115 100, e-mail
wsnk@wsn.koscian.pl, faks
655 122 296.
Adres strony internetowej (url): www.wsn.koscian.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków opatrunkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków opatrunkowych bezpośrednio do Apteki szpitala, wg charakterystyki i szczegółowego wykazu asortymentowego, który zawiera formularz asortymentowo - cenowy podzielony na Zadanie I, Zadanie II i Zadanie III stanowiący załącznik nr 1a-1c. 2.Przedmiot dostawy musi posiadać wymagane prawem świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa rejestracji, atesty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Pełna dokumentacja musi zostać przedstawiona Zamawiającemu w ciągu 24 godzin od zażądania przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w ofercie środków opatrunkowych zamiennych - równoważnych. 4. Dostawa będzie odbywała się okresowo transportem wykonawcy, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania. 5. Zamawiający nie będzie wyrażał zgody na zamianę wielkości opakowań podanych w SIWZ na jakiekolwiek inne. 6. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów (zadań) poza już określonymi w SIWZ. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Warunki bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych oraz dla majtek chłonnych dla dorosłych zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania I - załącznik nr 1a do SIWZ. 9. Warunki bezwzględne asortymentu opisanego w zadaniu II zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania II - załącznik nr 1b do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki . 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67ust.1 pkt 7. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę. 16. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141110-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
265354.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
260436.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127423.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111296.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27610.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o., Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23070.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Śmigielskiej oraz ul. Łąkowej w Kościanie.
- ZAKUP SERWERA APLIKACYJNEGO WRAZ Z LICENCJAMI INFRASTRUKTURALNYMI ORAZ DOSTAWA I WDROŻENIE MODUŁU PACS DLA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH ZAJMUJĄCYCH SIĘ LECZENIEM UZALEŻNIEŃ
- Przebudowa obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie
- MODERNIZACJA WĘZŁA CIEPLNEGO W ODDZIALE PSYCHIATYRYCZNYM WILLA VII
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz innych wyrobów medycznych do pielęgnacji skóry z podziałem na pakiety.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie"
- LA.261.27.2025 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Zakup i dostawa środków do dezynfekcji i opatrunków na potrzeby Szpitala Barlinek - dziesięć pakietów.
- zakup i dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.