eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówTermomodernizacja budynków SPZOZ w Łukowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 510066655-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: Termomodernizacja budynków SPZOZ w Łukowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506765-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540023230-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl, faks 257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków SPZOZ w Łukowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

05/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: Termomodernizacja budynków w SPZOZ w Łukowie, z podziałem na zadania inwestycyjne: zadanie nr 1: pn.: "Termomodernizacja budynku B1 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łukowie" oraz zadanie nr 2: pn.: "Termomodernizacja budynku transportu sanitarnego z zapleczem administracyjno - socjalnym, w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łukowie", zakwalifikowanych do dofinansowania ze środków europejskich (ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1: Bryłę budynku B-1 stanowią dwa prostopadłościany. Budynek jest trzykondygnacyjny. W piwnicach znajdują się pomieszczenia techniczne takie jak stacja uzdatniania wody, rozdzielenie elektryczne oraz pomieszczenia szatni pracowników. Na parterze zlokalizowano kaplicę, gabinety badań np. badania wysiłkowe, badanie Holtera, hall wejściowy oraz punkt pobrań i laboratoria. Na piętrze zlokalizowano Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Oddział reumatologiczny. Budynek główny B-1 połączony jest z pozostałymi blokami B-2 i B-3, krótkim łącznikiem zaliczanym do budynku B-1. W łączniku tym zlokalizowano szatnię, punkt bankowy, rejestrację RCKiK oraz w przeważającej części klatkę schodową. Poziom ±0, 00 parteru budynku głównego B-1 przesunięty jest względem poziomu ±0,00 łącznika o około 1,76m. Budynek nakryty stropodachem wentylowanym wielospadowym o spadkach ok. 5%. Obiekt jest budynkiem trzykondygnacyjnym niskim, w tym o dwóch kondygnacjach nadziemnych, wykonany w technologii tradycyjnej i uprzemysłowionej o ścianach zewnętrznych murowanych jednowarstwowych z cegły ceramicznej pełnej gr. ok. 50cm. Z uwagi na planowaną termomodernizację budynku w celu poprawy efektywności energetycznej w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą roboty szczególnie wymienione poniżej oraz inne/pozostałe wymienione w przedmiarze robót: 2.1. Branża ogólnobudowlana: 2.1.1. demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej z zastosowaniem systemowych puszek PCV na złączach kontrolnych, 2.1.2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na termoizolacyjną PCV i ALU, 2.1.3. wykonanie nowej izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej o całkowitej grubości 24cm współczynniku max. -0,035W/mK, 2.1.4. docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym EPS 70-035 frezowanym grubości 15,0 cm o współczynniku nie większym, 2.1.5. niż 0,035 W/m*K wraz z wykonaniem systemowej wyprawy cienkowarstwowej silikonowej barwionej w masie o uziarnieniu 0-1,0 mm, 2.1.6. czyszczenie i impregnacja strefy cokołowej z płyt piaskowca, 2.1.7. docieplenie ścian piwnicznych polistyrenem gr. 12cm, o współczynniku nie większym niż 0,035 W/m*K wraz z wykonaniem hydroizolacji ścian poniżej poziomu terenu i obsypką ścian kruszywem otoczakowym, 2.1.8. montaż nowych rur spustowych z blachy stalowej powlekanej i inne związane bezpośrednio z termomodernizacją. 2.2. Branża sanitarna: 2.2.1. demontaż istniejących grzejników, 2.2.2. montaż grzejników w wykonaniu higienicznym dla nowych potrzeb cieplnych budynku, 2.2.3. montaż zaworów termostatycznych, 2.2.4. montaż głowic termostatycznych, 2.2.5. montaż zaworów przygrzejnikowych, 2.2.6. płukanie istniejących rurociągów, 2.2.7. próby instalacji c.o., 2.2.8. regulacja na gorąco instalacji c.o. (dobór nastaw). 2.3. Branża elektryczna: 2.3.1. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,2 kWp i inne związane bezpośrednio z termomodernizacją Zadanie nr 2: Budynek transportu sanitarnego składa się z trzech brył stanowiących jedną całość. Budynek administracyjny jest budynkiem częściowo dwukondygnacyjnym, a stolarnia i garaże są budynkiem jednokondygnacyjnym, budynek pokryty jest stropodachem jednospadowym, budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na działce o nr ewid. 8807/1. Budynek znajduje się w sąsiedztwie innych budynków na terenie szpitala. Z uwagi na planowaną termomodernizację budynku w celu poprawy efektywności energetycznej w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą roboty szczególnie wymienione poniżej oraz inne/pozostałe wymienione w przedmiarze robót: 2.4. Branża ogólnobudowlana: 2.4.1. prace rozbiórkowe, 2.4.2. wykonanie termomodernizacji ścian i dachu z izolacją fundamentu, 2.4.3. wymiana okien, 2.4.4. wymiana drzwi wejściowych i bram wjazdowych z zamurowaniami, 2.4.5. obróbka kominów ponad dachem, 2.4.6. wykonanie opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki brukowej, w tym: - prace rozbiórkowe, - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, - wykonanie odwodnienia liniowego, - wykonanie przykanalika śr. 160 mm z regulacją wysokościową studzienki ściekowej. 2.5. Branża sanitarna: 2.5.1. wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 2.6. Branża elektryczna: 2.6.1. wymiana osprzętu elektrycznego, 2.6.2. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,7 kWp i inne związane bezpośrednio z termomodernizacją 3. Obowiązki Wykonawcy określa wzór umwy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót, na kwotę zgodną ze złożoną ofertą w wersji papierowej i elektronicznej (pdf i pliki edytowalne). Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu prac do akceptacji przez Zamawiającego. 5. Z uwagi na złożoność prac zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. 6. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zaleceń inspektora nadzoru/projektanta, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 7. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone dla szpitala działającego w systemie pracy ciągłej (obiekt czynny całodobowo i całorocznie), co należy uwzględnić zarówno w organizacji robót jak i w ich realizacji, aby nie zagrażały bezpieczeństwu przebywających w nim osób i nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Wykonawca zobowiązuje sie do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbednego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie prace należy wykonywać w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 9. Rozliczenie robót odbędzie się fakturami częściowymi zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) danej części robót, z zastrzeżeniem, iż wartość pierwszej faktury będzie stanowić min. 50% wartości zaawansowania robót objętych zamówieniem. Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy. 10. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Płatność za realizację zamówienia nastapi maksymalnie w dwóch transzach. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy załącznik nr 8 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga, aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę - zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do Wykonawcy jak i podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45311100-0, 45331000-6, 45410000-4, 45421100-5, 45443000-4, 45233250-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku B1 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łukowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 782265.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.P.H. RAMAR Gajowy Rafał
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łapiguz 100 d
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 962185.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 962185.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1645288.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 270000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku transportu sanitarnego z zapleczem administracyjno - socjalnym, w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łukowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 840000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Andrzej Chmura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętochowskiego 3B
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1033200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1342216.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 397388.40

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.