To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-04
Ogłoszenie nr 510066355-N-2019 z dnia 04-04-2019 r.
Biblioteka Raczyńskich: wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. "Modernizacja budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu oraz konserwacja i digitalizacja cennych zasobów bibliotecznych" ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501123-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Raczyńskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27765800000000,
ul. Pl. Wolności
19,
61-739
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8529868, 8521734, e-mail
sekret@bracz.edu.pl, faks
618 529 868.
Adres strony internetowej (url): http://www.bracz.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2019/pn
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu oraz usługi i dostawy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Realizacja zadania ma na celu wprowadzenie do budynku usług bibliotecznych uzupełniających poprzez uruchomienie wypożyczalni zbiorów bibliotecznych z dziedziny sztuki i muzyki. Ponadto obejmuje wykonanie nowego węzła dyrekcyjnego na parterze oraz przebudowę części pomieszczeń administracyjnych na 2 piętrze. Realizacja zadania ma na celu wprowadzenie do budynku usług bibliotecznych uzupełniających poprzez uruchomienie wypożyczalni zbiorów bibliotecznych z dziedziny sztuki i muzyki. Ponadto obejmuje wykonanie nowego węzła dyrekcyjnego na parterze oraz przebudowę części pomieszczeń administracyjnych na 2. piętrze. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Remont piwnicy: wzmocnienia murów, filarków, nadproży i stropów, skuwanie starych tynków, uzupełnienia pęknięć, izolacje, nanoszenie nowych warstw wykończeniowych. Eliminacja występujących nieprawidłowości (wykwity, ślady zasolenia i starego zawilgocenia). 2) Remont kondygnacji naziemnych: oczyszczanie, renowacja i konserwacja ścian i posadzek, naprawa spękań w tynku i sztukateriach, renowacja drewnianych zabudów ściennych, gruntowanie i malowanie; czyszczenie i konserwacja istniejących elementów wyposażenia sal. W ramach ww. remontów przewidziano: 1) Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe: związane z projektowanymi otworami drzwiowymi oraz usunięciem ścian działowych, przegłębienie posadzek w piwnicy, usunięcie murowanych kanałów wentylacyjnych oraz nieczynnych elementów instalacji na poddaszu. 2) Nowe elementy konstrukcyjne: nadproża w projektowanych ścianach: strunobetonowe SBN, stalowe HEA100 obudowane ppoż płytami gipsowo-kartonowymi, trzpienie żelbetowe przy projektowanych szachtach, ściany działowe, wylewki betonowe na posadzkach na gruncie, strop wyjścia nad poddasze z profili stalowych, wypełnienie otworów z cegły pełnej. 3) Izolacje termiczne i hydroizolacje niektórych stropów, ścian i podłóg. 4) Instalacje sanitarne - wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zamurowanie istniejących otworów wentylacji grawitacyjnej. 5) Instalacje elektryczne i teletechniczne, w tym serwerownia i pomieszczenie techniczne IT. 6) Stolarka okienna - wymiana okien zewnętrznych na wzór istniejących. 7) Stolarka i ślusarka drzwiowa - wykonanie nowych drzwi, renowacja drzwi istniejących. 8) Wymiana wycieraczki od pl. Wolności na nową. 9) Wykonanie nowych posadzek i renowacja istniejących. 10) Czyszczenie i malowanie sufitów, wykonanie sufitu akustycznego w jednym z pomieszczeń. 11) Wykończenia ścian - płytki ceramiczne, płyty MDF i inne. 12) Ściany wewnętrzne przeszklone. 13) Systemowe kabiny WC 14) Rolety. 15) Podnośniki dla niepełnosprawnych. 16) Drzwi rewizyjne. 17) Obudowy grzejników i klimatyzatorów. 18) Schody i rampa w łączniku nowego gmachu Biblioteki. 19) Obudowa wejścia na poddasze. 20) Kratki wentylacyjne i klimatyzacyjne. Dostawy wchodzące w zakres zamówienia: 1) Systemowy podest sceniczny 2) Meble i indywidualne zabudowy meblowe 3) Armatura i wyposażenie łazienek 4) Drabiny 5) Regały w istniejących zabudowach 6) Sprzęt multimedialny i audio Szczegółowy zakres robót opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ). Budynek Biblioteki Raczyńskich jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A 15 decyzją z dnia 24.03.1971r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111000-8, 45111100-9, 45111220-6, 45262000-1, 45262300-4, 45262350-9, 45262310-7, 45262400-5, 45320000-6, 45321000-3, 45421000-4, 45410000-4, 45442000-7, 45442100-8, 45421146-9, 45431000-7, 45432111-5, 45260000-7, 45450000-6, 45332000-3, 45331200-8, 45331100-7, 45231300-8, 45332200-5, 45332300-6, 45331210-1, 45331230-7, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45312310-3, 45314300-4, 45314000-1, 45312100-8, 45312200-9, 42961100-1, 32322000-6, 98395000-8, 92522000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10822128.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Sztukatorska i Renowacji Zabytków Sebastian Domaniecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12156011.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy prace w zakresie malowania wysokojakościowego w 1 kolorze jasnym sufitów ze sztukaterią, dwukrotnego malowania i gruntowania, stolarki i ślusarki otworowej (całość prac), izolacji (całość robót). |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Dostawa betonu wraz z usługami dodatkowymi na terenie KSOP w Różanie w latach 2024-2026
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.