To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 510065672-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej: zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521976-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540049703-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000,
ul. ul. Powsińska
69/71,
02-903
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 694 61 18, e-mail
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks
22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2020/14
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 24 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b) świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM - sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; c) dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb i zaleceń Zamawiającego, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; d) konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; e) przeglądów okresowych Systemu - w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu - nie rzadziej niż raz na miesiąc; f) mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) - wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; g) aktualizacja danych w aplikacji taryfikacyjnej dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiana stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi; h) lokalizacja i usuwanie awarii, i) naprawy i wymiana uszkodzonych elementów (w ramach miesięcznego wynagrodzenia); j) zapewnienie części zamiennych, transport oraz ich wymianę; k) dokonywanie konfiguracji wszelkich podzespołów systemu; l) asysta podczas podłączania nowych komponentów systemu lub ich zmiany oraz podczas zmian konfiguracji współpracy z sieciami operatorskimi; m) udzielanie porad technicznych dla administratorów systemu w zakresie administracji systemem, bezpieczeństwa systemu, tworzenia raportów, uzyskiwania informacji o pracy systemu, możliwości rozbudowy oraz współpracy z innymi systemami. Pomoc ta powinna być dostępna zarówno telefonicznie jak i mailowo, a w przypadku bardziej złożonych zagadnień świadczona w lokalizacjach Zamawiającego; n) świadczenie wsparcia technicznego przy migracji serwerów OmniVista 8770 do maszyn wirtualnych. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480802.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NTT Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
480802.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





