eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWydruk plakatów, ulotek, kartek świątecznych, listów i zaproszeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510064941-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: Wydruk plakatów, ulotek, kartek świątecznych, listów i zaproszeń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515426-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000430, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, faks 022 325 44 80.
Adres strony internetowej (url): www.bielany.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wydruk plakatów, ulotek, kartek świątecznych, listów i zaproszeń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.21.2020.MGA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk plakatów, ulotek, kart świątecznych, listów i zaproszeń dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wg specyfikacji znajdującej się w załączniku nr 1, dołączonym do niniejszej umowy. 2. Każdy z wydrukowanych materiałów powinien zostać dostarczony przez WYKONAWCĘ do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 48 godzin od momentu przyjęcia materiału do druku. 3. Zakres umowy obejmuje: a) odbiór materiałów do druku w formie plików PDF lub PS jedną z poniżej wymienionych metod: o osobiście z siedziby ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 24 godzin od momentu przekazania informacji (drogą elektroniczną lub telefonicznie) o gotowych materiałach; o umieszczenie materiałów do druku przez ZAMAWIAJĄCEGO na należącym do niego serwerze, wraz z powiadomieniem WYKONAWCY o tym fakcie, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKONAWCĘ; o przesłanie przez ZAMAWIAJĄCEGO na wskazany przez WYKONAWCĘ adres poczty elektronicznej, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKONAWCĘ; b) przygotowanie techniczne do druku; c) druk poszczególnych materiałów. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA lub Podwykonawca zobowiązuje się do skierowania do wykonania niniejszego przedmiotu umowy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie następujących czynności: przyjęcie od ZAMAWIAJĄCEGO i sprawdzenie pod względem technicznym plików plakatów, ulotek, kart świątecznych, zaproszeń i listów do druku, obsługa bezpośrednia maszyn drukarskich dokonujących ich wydruku aż do uzyskania wersji finalnej, przygotowanie ekspedycji wydrukowanych materiałów do ZAMAWIAJĄCEGO. 5. WYKONAWCA, w związku z realizacją niniejszej umowy, zobowiązuje się do przekazania ZAMAWIAJĄCEMU na każde jego wezwanie (w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie) oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymogu, że czynności, o których mowa w ust. 4 umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, tj.: a) oświadczenia WYKONAWCY o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie przedmiotu składanego oświadczenia, datę jego złożenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY. b) poświadczone za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie WYKONAWCY (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.Urz.UE L119 z 04.05.2016, zwane dalej RODO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do Ogłoszenia. Po przeprowadzonej licytacji elektronicznej, Wykonawca, który będzie jej zwycięzcą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia uzupełniony o ceny brutto za poszczególne pakiety). Umowa zostaje zawarta na okres od daty zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. w terminach do 48 godzin od momentu przyjęcia materiałów do druku w wybranych pakietach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (terminy określane będą każdorazowo przez Zamawiającego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79810000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34086.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Abakus Tomasz Brząkała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perłowa 7
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23926.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23926.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26626.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.