eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa materiału roślinnego tj.drzew liściastych, krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510064790-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych, krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511116-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540024432-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): http://zgk.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych, krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.260.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych,krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań: 1) Zadanie nr 1 - dostawa drzew liściastych, o łącznej ilości 419 szt.; 2) Zadanie nr 2 - dostawa kwiatów rabatowych o łącznej ilości 19 352 szt.; 3) Zadanie nr 3 - dostawa krzewów o łącznej ilości 450 szt.; 4) Zadanie nr 4 - dostawa roślin cebulowych o łącznej ilości 50 000 szt.; 5) Zadanie nr 5 - dostawa bylin, o łącznej ilości 2 138 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 1(dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5) do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na wybrane zadanie, oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. Prawo opcji: W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia przedmiotu zamówienia dla każdej części w okresie trwania umowy, Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP. 1) W ramach prawa opcji dla zadania nr 2, 3, 4, 5 Zamawiający dopuszcza zwiększenie do 50% zamówienia podstawowego, w tym: a) gatunki wymienione w zamówieniu podstawowym, wg cen oferowanych w formularzu cenowym Wykonawcy; b) gatunki niewymienione w zamówieniu podstawowym, po cenie ustalonej każdorazowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, przy czym gatunki nie wymienione nie mogą stanowić więcej niż 20% prawa opcji. 2) Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości drzew wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 dla zadania nr 1 (pkt. 4, tabela nr 1), dodatkowo o 100 sztuk drzew wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, pkt 6, tabela nr 2 oraz Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości dostaw dodatkowo o 3 dostawy (usługi transportowe). 3)Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie określonym prawem opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03451000-6


Dodatkowe kody CPV: 03452000-3, 03451200-8, 03451300-9, 03121100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa drzew liściastych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr 1 dostawa drzew liściastych) Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 243 259,20 zł brutto. Jedyną złożoną ofertą w zakresie niniejszego zadania, jest oferta firmy TRANS PLANT Jakub Jąkalski, ul. Krótka 20/6, 83 000 Pruszcz Gdański na kwotę: 407 086,56 zł brutto. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa kwiatów rabatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57225.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno - Ogrodnicze Józef Mendla
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Radawie, ul. Opolska 31, 46-048 Zębowice
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57225.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57225.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79492.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa krzewów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę firmy: Michał Czarnecki SMART, ul. Szkutnicza 16, 51-180 Wrocław, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). W dniu 13.03.2020 r. zwrócono się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą, który złożył najkorzystniejszą ofertę z pośród ofert złożonych na zadanie nr 3, wyznaczając termin do 31.03.2020 r. W odpowiedzi Wykonawca wyjaśnił ,że w związku z panującą sytuacją w kraju nie jest wstanie zrealizować zamówienie. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą. Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadania nr 3 jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 1)dla zadania nr 3 (krzewy): 11 818,44 zł brutt. Zamawiający po dokonanej przez siebie czynności polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty przystąpił do czynności ponownego badania ofert, z której wynika, że oferta według kolejno przyznanych punktów Firmy Trans-Plant Jakub Jąkalski z siedzibą przy ul. Krótka 20/6, 83-000 Pruszcz Gdański, przewyższa kwotę jaką Zamawiający mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania nr 3, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy i tym samym postanawia unieważnić powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust .1 pkt 4) (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa cebul kwiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20855
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ogrodnictwo Wiśniewski Jacek Junior Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeczycka 26
Kod pocztowy: 04-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22523.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22523.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa bylin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę firmy: Michał Czarnecki SMART, ul. Szkutnicza 16, 51-180 Wrocław, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). W dniu 13.03.2020 r. zwrócono się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą, który złożył najkorzystniejszą ofertę z pośród ofert złożonych na zadanie nr 5, wyznaczając termin do 31.03.2020 r. W odpowiedzi Wykonawca wyjaśnił ,że w związku z panującą sytuacją w kraju nie jest wstanie zrealizować zamówienie. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą. Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 5, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 1)dla zadania nr 5 (byliny):17 193,60 zł brutto. Zamawiający po dokonanej przez siebie czynności polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty przystąpił do czynności ponownego badania ofert, z której wynika, że oferta według kolejno przyznanych punktów Firmy Trans-Plant Jakub Jąkalski z siedzibą przy ul. Krótka 20/6, 83-000 Pruszcz Gdański, przewyższa kwotę jaką Zamawiający mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania nr 5, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy i tym samym postanawia unieważnić powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust .1 pkt 4) (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.