To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-15
Ogłoszenie nr 510064790-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych, krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511116-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540024432-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000,
ul. Zjednoczenia
110 C,
65-120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
62 322 91 97, e-mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks
68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): http://zgk.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych, krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.260.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego tj.: drzew liściastych,krzewów, bylin, kwiatów rabatowych oraz roślin cebulowych z podziałem na pięć zadań: 1) Zadanie nr 1 - dostawa drzew liściastych, o łącznej ilości 419 szt.; 2) Zadanie nr 2 - dostawa kwiatów rabatowych o łącznej ilości 19 352 szt.; 3) Zadanie nr 3 - dostawa krzewów o łącznej ilości 450 szt.; 4) Zadanie nr 4 - dostawa roślin cebulowych o łącznej ilości 50 000 szt.; 5) Zadanie nr 5 - dostawa bylin, o łącznej ilości 2 138 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 1(dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5) do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na wybrane zadanie, oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. Prawo opcji: W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia przedmiotu zamówienia dla każdej części w okresie trwania umowy, Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP. 1) W ramach prawa opcji dla zadania nr 2, 3, 4, 5 Zamawiający dopuszcza zwiększenie do 50% zamówienia podstawowego, w tym: a) gatunki wymienione w zamówieniu podstawowym, wg cen oferowanych w formularzu cenowym Wykonawcy; b) gatunki niewymienione w zamówieniu podstawowym, po cenie ustalonej każdorazowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, przy czym gatunki nie wymienione nie mogą stanowić więcej niż 20% prawa opcji. 2) Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości drzew wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 dla zadania nr 1 (pkt. 4, tabela nr 1), dodatkowo o 100 sztuk drzew wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, pkt 6, tabela nr 2 oraz Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości dostaw dodatkowo o 3 dostawy (usługi transportowe). 3)Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie określonym prawem opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03451000-6
Dodatkowe kody CPV: 03452000-3, 03451200-8, 03451300-9, 03121100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa drzew liściastych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr 1 dostawa drzew liściastych) Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 243 259,20 zł brutto. Jedyną złożoną ofertą w zakresie niniejszego zadania, jest oferta firmy TRANS PLANT Jakub Jąkalski, ul. Krótka 20/6, 83 000 Pruszcz Gdański na kwotę: 407 086,56 zł brutto. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa kwiatów rabatowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57225.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno - Ogrodnicze Józef Mendla
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57225.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa krzewów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający odrzuca ofertę firmy: Michał Czarnecki SMART, ul. Szkutnicza 16, 51-180 Wrocław, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). W dniu 13.03.2020 r. zwrócono się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą, który złożył najkorzystniejszą ofertę z pośród ofert złożonych na zadanie nr 3, wyznaczając termin do 31.03.2020 r. W odpowiedzi Wykonawca wyjaśnił ,że w związku z panującą sytuacją w kraju nie jest wstanie zrealizować zamówienie. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą. Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadania nr 3 jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 1)dla zadania nr 3 (krzewy): 11 818,44 zł brutt. Zamawiający po dokonanej przez siebie czynności polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty przystąpił do czynności ponownego badania ofert, z której wynika, że oferta według kolejno przyznanych punktów Firmy Trans-Plant Jakub Jąkalski z siedzibą przy ul. Krótka 20/6, 83-000 Pruszcz Gdański, przewyższa kwotę jaką Zamawiający mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania nr 3, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy i tym samym postanawia unieważnić powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust .1 pkt 4) (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa cebul kwiatowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20855
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ogrodnictwo Wiśniewski Jacek Junior Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22523.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa bylin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający odrzuca ofertę firmy: Michał Czarnecki SMART, ul. Szkutnicza 16, 51-180 Wrocław, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). W dniu 13.03.2020 r. zwrócono się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą, który złożył najkorzystniejszą ofertę z pośród ofert złożonych na zadanie nr 5, wyznaczając termin do 31.03.2020 r. W odpowiedzi Wykonawca wyjaśnił ,że w związku z panującą sytuacją w kraju nie jest wstanie zrealizować zamówienie. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą. Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 5, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 1)dla zadania nr 5 (byliny):17 193,60 zł brutto. Zamawiający po dokonanej przez siebie czynności polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty przystąpił do czynności ponownego badania ofert, z której wynika, że oferta według kolejno przyznanych punktów Firmy Trans-Plant Jakub Jąkalski z siedzibą przy ul. Krótka 20/6, 83-000 Pruszcz Gdański, przewyższa kwotę jaką Zamawiający mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po zbadaniu, czy istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zadania nr 5, stwierdza, że nie może zwiększyć środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy i tym samym postanawia unieważnić powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust .1 pkt 4) (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- "Dostawa sadzonek drzew do wykonania nasadzeń kompensacyjnych w pasie dróg wojewódzkich będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie" - nr postępowania 255/25
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Wyposażenie dwóch szklarni
- Nasadzenia drzew przy drogach lokalnych na terenie gminy Brześć Kujawski
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





