To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-15
Ogłoszenie nr 510064344-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.
Gmina Łabiszyn: Dostawa kruszywa na teren gminy Łabiszyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516458-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łabiszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 09235120000000,
ul. pl. 1000-lecia
1,
89-210
Łabiszyn, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 384 40 52, e-mail
urzad@labiszyn.pl, zamowienia@labiszyn.pl, faks
52 384 41 77.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.labiszyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa na teren gminy Łabiszyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGM.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.1. Przedmiot zamówienia zawiera dostawę wraz z równomiernym ułożeniem (rozścieleniem) dostarczonego kruszywa na wyznaczonym przez Zamawiającego odcinku drogi. Dalsze prace związane z utwardzeniem m.in. sprzęt budowlany, oraz prace zapewnia Zamawiający na swój koszt. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. 1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) kruszywo ceglano - betonowe: a) frakcja 0 - 14 mm - szacunkowa łączna ilość zamówienia ok. 500 ton, b) frakcja 14 - 31 mm - szacunkowa łączna ilość zamówienia ok. 1000 ton, c) frakcja 31 - 63 mm - szacunkowa łączna ilość zamówienia ok. 1000 ton; 2) destrukt asfaltowy: a) frakcja 0 - 10 mm - szacunkowa łączna ilość zamówienia ok. 1000 ton. 1.1.3. Dostarczone kruszywo nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. 1.1.4. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 6 dni od momentu zgłoszenia zlecenia w sposób w/w. (termin dostawy stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 10 SIWZ) 1.1.5. Wykonawca zapewni transport min. 350 t. kruszywa w ramach jednego zlecenia (dziennie). (ilość dostawy stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 10 SIWZ) 1.1.6. W przypadkach kiedy sytuacja będzie wymagała nagłej interwencji na mniejszych odcinkach dróg gminnych, Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia w ramach jednego zlecenia (dziennie) ilości mniejszej niż minimum, które określi Wykonawca w ofercie, ale nie mniej niż 30t. 1.1.7. Transport kruszywa musi odbywać się środkami transportu w warunkach zabezpieczających je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami. 1.1.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości kruszyw, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212300-3
Dodatkowe kody CPV: 14212000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119500.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPRD Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.