eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, akcesoriów i elementów zużywalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510064109-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, akcesoriów i elementów zużywalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509383-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50637922000000, ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 8693550, 8694550, e-mail zamowienia@zozmswia.bialystok.pl, faks 858 693 566.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, akcesoriów i elementów zużywalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EAZP.2344.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa sprzętu medycznego nietrwałego użytku, akcesoriów i elementów zużywalnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33160000-9


Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5180.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Beryl Med. Ltd.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 1 Floor, 26 Fouberts Place,
Kod pocztowy:
Miejscowość: Londyn
Kraj/woj.: Zjednoczone Królestwo

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4631.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4631.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4631.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35131.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biameditek Spółka z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39309.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39309.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39309.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: pakiet nr 10

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: pakiet nr 12

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: pakiet nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2473.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3017.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3017.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3017.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: pakiet nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: pakiet nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: pakiet nr 16

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: pakiet nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7040.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6475.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6475.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6475.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: pakiet nr 18

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: pakiet nr 19

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: pakiet nr 20

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: pakiet nr 21

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: pakiet nr 22

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: pakiet nr 23

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: pakiet nr 24

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: pakiet nr 25

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: pakiet nr 26

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: pakiet nr 27

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: pakiet nr 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26873.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30930.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30930.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30930.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: pakiet nr 29

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: pakiet nr 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27625.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27762.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27762.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27762.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: pakiet nr 30

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: pakiet nr 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25024.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27762.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27762.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27762.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: pakiet nr 32

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11043.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11043.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11043.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: pakiet nr 33

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: pakiet nr 34

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: pakiet nr 35

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: pakiet nr 36

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: pakiet nr 37

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: pakiet nr 38

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: pakiet nr 39

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.