eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaREWITALIZACJA OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU BYŁEJ STOLARNI WOP PRZY UL. 1 MAJA NA POTRZEBY BUDYNKU BIUROWO- SOCJALNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ WRAZ Z BUDOWĄ WIAT, ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - część 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 510062925-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Miasto Szklarska Poręba: REWITALIZACJA OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU BYŁEJ STOLARNI WOP PRZY UL. 1 MAJA NA POTRZEBY BUDYNKU BIUROWO- SOCJALNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ WRAZ Z BUDOWĄ WIAT, ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - część 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa nr 6 "Infrastruktura spójności społecznej; Działanie nr 6.3 "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów; Poddziałanie nr 6.3.3.Rewitalizacja zdegradowanych obszarów-ZIT AJ

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519517-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Szklarska Poręba, Krajowy numer identyfikacyjny 23082164100000, ul. Granitowa 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 547 700, e-mail sekretariat@szklarskaporeba.pl, faks 757 547 724.
Adres strony internetowej (url): www.szklarskaporeba.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REWITALIZACJA OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU BYŁEJ STOLARNI WOP PRZY UL. 1 MAJA NA POTRZEBY BUDYNKU BIUROWO- SOCJALNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ WRAZ Z BUDOWĄ WIAT, ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - część 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr Projektu RPDS.06.03.03-02-0008/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja, rozpoczętej w 2019 r., przebudowy i rozbudowa budynku byłej stolarni WOP przy ul. 1 Maja w Szklarskiej Porębie, na potrzeby budynku biurowo- socjalnego Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej wraz z budową wiat, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. Teren planowanego przedsięwzięcia położony jest w Szklarskiej Porębie przy ul. 1Maja, na obszarze Miasta wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr A/1815/611/J z 26.02.1980 r. Rozpoczęta w 2019 r., z terminem zakończenia w roku bieżącym, realizacja przedsięwzięcia dotyczyła wyłącznie budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną do niego zewnętrzną infrastrukturą techniczną. PZT [1] dołączone do Dokumentacji projektowej nie pokazuje tych elementów. 2. Istniejący stan zagospodarowania. Teren zabudowany budynkiem gospodarczym dwukondygnacyjnym oraz 3 nieużytkowanymi budynkami jednokondygnacyjnym; pokryty luźnymi usypiskami materiałów sypkich z zielenią niską i średnią, z nielicznymi drzewami; nieogrodzony. Poziom zagospodarowania- zróżnicowany od 604,20 do 609,80m n.p.m. W terenie występują odcinki prawdo-podobnie nieczynnych linii oświetlenia terenu oraz kanalizacji sanitarnej deszczowej. Poza terenem, od strony północnej przebiega czynna linia kanalizacji deszczowej. Od wjazdu na teren od strony północno-wschodnie ,przez projektowany na podstawie odrębnego opracowania plac PSZOK, będzie prowadzić droga do utwardzonego placu manewrowego o ujednoliconym spadku- w celu jego realizacji nastąpi rozłożenie i ustabilizowanie materiału gruntowego znajdującego się w granicach inwestycji, umożliwiającego dojazd do projektowanych obiektów. 3. Przewidziana jest rozbiórka mniejszych budynków gospodarczych, rozbudowa i przebudowa największego z budynków gospodarczych na cele biurowo-socjalne (aktualnie a trakcie realizacji ) z częścią warsztatową oraz budowę trzech wiat wielofunkcyjnych (magazynowanie materiałów sypkich-do pełnej wysokości wiaty oraz sprzętu, zbiorniki oleju napędowego i opałowego). Docelowo powstaną 4 obiekty: - budynek biurowo-socjalny (kategoria obiektu XVI) - w trakcie realizacji rozpoczętej w 2019 r. - budynek warsztatowo-magazynowy z wiatą nr 1 (kategoria obiektu XVIII) - wiata wielofunkcyjna nr 2 (kategoria obiektu XVIII) - wiata wielofunkcyjna nr 3 (kategoria obiektu XVIII) 4. Projektowana infrastruktura techniczna prowadzona w gruncie: - przyłącze wody - przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku warsztatowo-magazynowego z wiatą nr 1 ? - drenaż opaskowy przy budynku głównym 82 mb - realizacja w ramach części 1. 2019/ 2020 r. - linie zasilające energii elektrycznej - linie zasilające gazu - kanalizacja deszczowa odprowadzająca wodę z dachów oraz utwardzonego placu 5. Projektowane zestawienie powierzchni : - budynek biurowo-socjalny 327,3 m2 - w trakcie realizacji rozpoczętej w 2019 r. - budynek warsztatowo-magazynowy z wiatą 620,7 m2 - wiaty wielofunkcyjne (w obrysie podpor) 756,0 m2 - nawierzchnia utwardzona jezdna 3 331,0 m2 ? - nawierzchnia utwardzona piesza 32,4 m2 - w trakcie realizacji w ramach części 1. 2019/ 2020 r. - zieleń 1 342,6 m 2 RAZEM 6 410,0 m2 6. Projektowane zestawienie powierzchni zabudowy budynków: - budynek biurowo-socjalny 327,3 m2 - w trakcie realizacji rozpoczętej w 2019 r. - budynek warsztatowo- magazynowy z wiatą nr 1 620,7 m2 - wiata wielofunkcyjna nr 2 504,0 m2 - wiata wielofunkcyjna nr 3 252,0 m 2 RAZEM 1 868,0 m2 7. BUDYNEK WARSZTATOWO-MAGAZYNOWY Z WIATĄ NR 1 Projektowane wskaźniki przestrzenne - powierzchnia netto - 319,09 m2 - kubatura - 3 595 m3 w tym: część warsztatowa - 2 043 m3 wiata nr 1 - 1 552 m3 - wysokość - 6,50 m - szerokość elewacji frontowej - 54,40 m. Projektowane zestawienie powierzchni netto pomieszczeń - kondygnacja 1 (parter) - magazyn części 32,26 m2 - stanowiska naprawy pojazdów 136,54 m2 - magazyn olejów 66,43 m2 - stanowisko obróbki drewna 83,86 m2 RAZEM 319,09 m2 Rozwiązania budowlane: Fundamenty: z betonu żwirowego Ściany: zewnętrzne z beton komórkowy, wewnętrzne- bloczki gazobetonowe Strop: żelbetowy Więźba dachowa: drewniana Pokrycie: blacha w arkuszach łączona na "rąbek stojący" Uwaga: w kanałach należy przewidzieć doprowadzenie instalacji elektrycznej i wykonanie normatywnego oświetlenia WIATA nr 2 Projektowane wskaźniki przestrzenne - powierzchnia (w świetle podpór) - 810,67 m2 - kubatura - 2950,50 m3 - wysokość - 6,50 m - szerokość elewacji frontowej - 42,30 m Rozwiązania budowlane: Fundamenty: z betonu Ściany zewnętrzne: wylewane ; od strony zewnętrznej - otynkowane; od strony wewnętrznej - nieotynkowane Słupy konstrukcyjne: żelbetowe Więźba dachowa: stalowa Pokrycie: blacha w arkuszach łączona na "rąbek stojący" UWAGA: wiata nr 2 realizowana jest w formule "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby wykonania Projektu wykonawczego (PW) ścian zewnętrznych i fundamentów. Wynika to z faktu nie uwzględnienia w obliczeniach parcia bocznego na ściany składowanych luzem do pełnej wysokości wiaty nr 2- materiałów sypkich takich jak piasek i sól. Opracowany Projekt wykonawczy musi być przedłożony Zamawiającemu, przed rozpoczęciem realizacji wiaty nr 2, celem sprawdzenia czy została zachowana forma zewnętrzna obiektu przyjęta w Projekcie budowlanym WIATA nr 3 Projektowane wskaźniki przestrzenne - powierzchnia (w świetle podpór) - 810,67 m2 - kubatura - 1079,50 m3 - wysokość - 6,50 m - szerokość elewacji frontowej - 30,40 m Rozwiązania budowlane: Fundamenty: z betonu Ściany zewnętrzne: wylewane; od strony zewnętrznej - otynkowane; od strony wewnętrznej - nieotynkowane Słupy konstrukcyjne: żelbetowe Więźba dachowa: stalowa Pokrycie: blacha w arkuszach łączona na "rąbek stojący" 8.Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy, licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. 9.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj. : * z robót branży ogólnobudowlanej: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne wykonywane ręcznie, żelbetowe, murarskie, tynkarskie * z robót branży sanitarnej: ziemne wykonywane ręcznie, montażowe, Wykonywanie ww. czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45223500-1, 45262311-4, 45223210-1, 45261213-0, 45261320-3, 45422000-1, 45262500-6, 45310000-7, 45320000-6, 45410000-4, 45330000-9, 45333000-0, 45331000-6, 45400000-1, 45421000-4, 45432114-6, 45431000-7, 45262650-2, 45233200-1, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5141978.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Daniel Kubacki prowadzący działalność pn. Budownictwo Ogólne Daniel Kubacki
Email wykonawcy: daniel.kubacki@wp.pl
Adres pocztowy: Karkonoska 12
Kod pocztowy: 58-420
Miejscowość: Lubawka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6482194.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6482194.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6482194.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.