eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Równanie gruntowych i żwirowych dróg Gminy Supraśl

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 510062719-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Gmina Supraśl: Równanie gruntowych i żwirowych dróg Gminy Supraśl

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520706-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 50659148000000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Równanie gruntowych i żwirowych dróg Gminy Supraśl

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2) Przedmiotem zamówienia jest: "Równanie gruntowych i żwirowych dróg Gminy Supraśl. 3) Zakres prac obejmuje równanie nieulepszonych dróg gminnych (gruntowych i żwirowych) w ilości około 250km. 4) Zamawiający będzie zlecał wielokrotnie niektóre drogi lub odcinki dróg gminnych w zależności od aktualnych potrzeb. 5) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający podjęcie realizacji równania wskazanych dróg w terminie 2 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby telefonicznie lub faksem. 6) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Równanie dróg powinno rozpocząć się najpóźniej w ciągu 2 dni po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie, faksu lub zgłoszenia telefonicznego. 8) Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do równania dróg należy: a) wyposażenie swoich równiarek w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące, 9) Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10) Przedmiot zamówienia należy wykonywać sukcesywnie i w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego obejmować będzie równanie i profilowanie jezdni dróg nieulepszonych oraz gruntowych i żwirowych poboczy wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym. 11) Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości dróg: a) w terenie zabudowanym - 100 km b) w terenie niezabudowanym - 150 km 12) Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach szacunkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Drogowe Adam Sawicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sadowy Stok 1
Kod pocztowy: 16-030
Miejscowość: Supraśl
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119617.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119617.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119617.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.