eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródModernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 510062548-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Gmina Rajgród: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4. Strategie niskoemisyjne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510198-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540024177-N-2020;540027682-N-2020;540030234-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Rajgród. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a) Wykonanie dokumentacji wykonawczej modernizacji oświetlenia uwzględniającej klasy dróg i kategorie oświetlenia (zgodnie z załączonymi obliczeniami), zapewniającej osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia) wraz z uzgodnieniami i obliczeniami fotometrycznymi. b) demontaż 295 szt. istniejących opraw oświetleniowych, w tym przekazanie i rozliczenie opraw w uzgodnionym zakresie z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. RE Łomża, c) wymiana wysięgników do opraw oświetleniowych, d) montaż 295 opraw oświetleniowych LED: - drogowych o mocy maksymalnej 30 W - 3 sztuki, - drogowych o mocy maksymalnej 40 W - 173 sztuki, - drogowych o mocy maksymalnej 81 W - 57 sztuk, - parkowych o mocy maksymalnej 20 W - 62 sztuki, e) wymiana osprzętu elektrycznego, f) wymiana systemu sterowania oświetleniem (w zakres zadania wchodzi dostawa i instalacja 11 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w układ kompensacji mocy biernej, elementy systemu sterowania i zarządzania, ograniczniki przepięć oraz wyniesienie układów pomiarowych poza obszar stacji transformatorowych), g) wykonanie pomiarów końcowych: - skuteczności zerowania sterowników, - skuteczności ochrony p.por. obwodów oświetlenia ulicznego, - luminancji oświetlenia, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (numery słupów, numery stacji i szaf oświetleniowych, kierunki i nazwy obwodów), i) wykonanie protokołów pomiarów wymaganych parametrów, j) dostarczenie pomiarów współczynnika mocy dla każdej szafki oświetleniowej przed i po redukcji mocy w oprawach, potwierdzającej spełnienie wymagań związanych z nieprzekroczeniem ponadnormatywnej energii biernej. k) wykonanie powykonawczego audytu oświetlenia, potwierdzającego osiągnięcie wskaźników produktu wskazanych w pkt 2.1.2. l) dostawa - do nieodpłatnego korzystania - oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi urządzeniami, m) w okresie gwarancji - obsługa systemu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, n) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania dla osób wskazanych przez Zamawiającego, o) na miesiąc przed upływem terminu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę - wykonywanie przeglądu gwarancyjnego, p) Jeżeli producent opraw, szaf, systemów lub innych urządzeń wchodzących w skład zamówienia wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. 3. W wyniku realizacji inwestycji powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki produktu: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych[tony równoważnika CO2] (CI 34), na poziomie 137,33 - ilość energii pierwotnej zaoszczędzonej w wyniku realizacji projektu (MWh/rok), na poziomie 516,29. 4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, przy czym przedmiar oraz dokumentacja projektowa i audyt stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu karty katalogowe, deklaracje zgodności na znak CE, certyfikat ENEC oraz obliczenia fotometryczne proponowanych opraw oświetleniowych, dla potwierdzenia spełniania wymagań postawionych przez Zamawiającego oraz zgodności z normą PN-EN 13201.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45311100-1, 71355200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563943.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUG LIGHT FACTORY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tenders@lug.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gorzowska 11
Kod pocztowy: 65-127
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 493468.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 493468.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 565428.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierza podwykonawcy wykonanie prac instalacyjno-montażowych,kierowanie robotami, projekty, pomiary, obsługę logistyczną zadania.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.