eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneNadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę mostu w COS-OPO w Zakopanem, realizowanych w ramach rozbudowy narciarskich tras biegowych - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 510062255-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę mostu w COS-OPO w Zakopanem, realizowanych w ramach rozbudowy narciarskich tras biegowych - II etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522850-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, Krajowy numer identyfikacyjny 14273335600042, ul. ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 012 274, e-mail zamowienia.zakopane@cos.pl, faks 182 014 906.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę mostu w COS-OPO w Zakopanem, realizowanych w ramach rozbudowy narciarskich tras biegowych - II etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/Z/X/07/03/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi, 71300000-1 Usługi inżynieryjne, 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski w branży mostowej nad realizacją robót budowlanych dotyczących budowy mostu w COS-OPO w Zakopanem w ramach zadania obejmującego rozbudowę narciarskich tras biegowych - II etap. Nadzór inwestorski obejmuje ponadto doradztwo w trakcie budowy, w zakresie należytego wykonania wszystkich robót, w tym: - wykonanie prac konstrukcyjnych związanych z posadowieniem obiektu, w sposób minimalizujący możliwość uszkodzenia przebiegającej w zakresie robót instalacji mrożeniowej. Zamawiający oczekuje zaangażowania i fachowego doradztwa instalatorsko-konstrukcyjnego w tym zakresie. Wykonawca przyjmując wykonanie zamówienia gwarantuje należyty, bezstronny i obiektywny nadzór nad zadaniem w taki sposób, aby zadanie zostało prawidłowo ukończone oraz a aby budowany obiekt został dopuszczony do użytkowania. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją postępowania na wykonanie robót budowlanych zamieszczonej na stronie www.bip.cos.pl pod linkiem: http://bip.cos.pl/1584/18-12-2018- rozbudowa-narciarskich-tras-biegowych-budowa-mostu Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: Podstawowe terminy realizacji dla Inspektora nadzoru: Od dnia zawarcia Umowy do dnia ukończenia robót tj. do dnia 30.09.2019 r. oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady. Zakres czynności nadzoru inwestorskiego: 1. Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, ze zm.). 2. Niezależnie od wykonywania czynności określonych w zdaniu poprzednim, w tym czynności nadzoru geologicznego, hydrogeologicznego i geotechnicznego inspektor będzie zobowiązany do: 2.1. dokonywania wizytacji i sprawdzenia placu budowy i prowadzonych robót nie rzadziej niż 2 razy w każdym tygodniu realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy. 2.2. niezwłocznego stawiania się na terenie budowy na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż do 48 godzin od dnia powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie lub elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (powiadomienia będą wysyłane najpóźniej do godziny 15.00 a wstawienie się na budowie nie może nastąpić później niż w 2 dniu do godziny 12.00).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27029.39
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Justyna Polaczek Geodezja i Budownictwo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rynek 38
Kod pocztowy: 34-470
Miejscowość: Czarny Dunajec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24800
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.