To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-28
Ogłoszenie nr 510060706-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu: Dostawa poleasingowego sprzętu komputerowego oraz wysokowydajnych drukarek dla jednostek policji woj. dolnośląskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503130-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93272117500000,
ul. ul. Krzywoustego
28,
51-165
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 265 160, e-mail
coczkowicz@dolnyslask.witd.gov.pl, faks
713 265 161.
Adres strony internetowej (url): www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa poleasingowego sprzętu komputerowego oraz wysokowydajnych drukarek dla jednostek policji woj. dolnośląskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PU-2380-004-013-004/2019/MA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie zostało podzielone części na 2 niżej opisane części: Część 1: 1.1.Komputer stacjonarny poleasingowy - 90 szt. (zamówienie podstawowe) + 18 szt. (zamówienie opcjonalne) 1.2. Monitor LCD poleasingowy - 90 szt. (zamówienie podstawowe) + 18 szt. (zamówienie opcjonalne) Część 2: Zestaw trzech monochromatycznych drukarek laserowych A4 wysokowydajnych - 9 kpl (zamówienie podstawowe) + 2 kpl (zamówienie opcjonalne). Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3.1. i 3.2 do SIWZ), Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości sprzętu określonego w niniejszej SIWZ i załącznikach jako "ilość gwarantowana" (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego jako "ilość w opcji" (zamówienie opcjonalne), Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3 Istotnych postanowień umowy. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 5.1 i 5.2. do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania opisane w załączniku numer 5.1. i 5.2. do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30231310-3
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96014.63
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPRE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
110160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98915.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59778.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni Digital Painting Lab
- Jednorazowa dostawa zestawów komputerowych i tabletów
- Zakup zestawów komputerowych.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.