eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryWykonanie robót budowlanych w obiektach oświatowych oraz użyteczności publicznej w Żorach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Żory: Wykonanie robót budowlanych w obiektach oświatowych oraz użyteczności publicznej w Żorach
Numer ogłoszenia: 51005 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach oświatowych oraz użyteczności publicznej w Żorach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w obiektach oświatowych oraz użyteczności publicznej w Żorach Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część 1 Prace budowlane w Szkole Podstawowej Nr 1, ul. Słoneczna 2 Część 2 Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Strażacka 6 Część 3 Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7, ul. Szkolna 8 Część 4 Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9, ul. Rybnicka 226 Część 5 Prace budowlane w Żorskim Centrum Organizacji Pozarządowych, os. Sikorskiego 52 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacje projektowe, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.43.21.00-5, 45.43.21.14-6, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.13-9, 45.32.10.00-3, 45.11.12.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a) część I - 400,00 (słownie: czterysta złotych 0/00), b) część II - 400,00 (słownie: czterysta złotych 0/00). c) część III - 800,00 (słownie: osiemset złotych 0/00). d) część IV - 700,00 (słownie: siedemset złotych 0/00). e) część V - 400,00 (słownie: czterysta złotych 0/00).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) część 1 - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie podłogi z wykładziny na konstrukcji drewnianej oraz dwie roboty budowlane polegające na wymianie drzwi zewnętrznych lub dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie podłogi z wykładziny na konstrukcji drewnianej i wymianie drzwi zewnętrznych, b) część 2 co najmniej dwie roboty budowlane polegające na malowaniu elementów drewnianych lakierami bezbarwnymi, c) część 3 - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie podłogi parkietowej d) część 4 - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ocieplenia elementów budynków, e) część 5 - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie podłogi z zastosowaniem wykładziny dywanowej oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację więcej niż jednej części należy wykazać spełnienie warunku dla każdej z części, której realizację obejmuje oferta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za: kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację jednej części lub większej ilości części jednocześnie. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami). Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót II. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT III. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. IV. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. V. Przyczyna/okoliczności Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust.2b. Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ VI. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę. VII. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 12:00, miejsce: UM Żory, Al. Wojska Polskiego 25 Żory.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace budowlane w Szkole Podstawowej Nr 1, ul. Słoneczna 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont podłogi w łączniku (wymiana wykładziny pcw oraz płyt OSB na legarach)-13,38 m2. Wymiana, stalowej ścianki z drzwi wejściowych na ściankę i drzwi aluminiowe wykonane w wersji ciepłej (współczynnik U max.1,80) - 12,00 m2. Należy zabudować drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem o wymiarach skrzydeł: -skrzydło czynne prawe (szer.1000 mm x wys. 2000 mm) w świetle ościeżnic, -pozostałe wymiary (skrzydła lewego, czasowo użytkowanego oraz naświetla), są wymiarami wynikowymi. Szklenie szybami bezpiecznymi (obustronnie VSG) , współczynnik U dla szyb max.1,00 , współczynnik U dla stolarki max.1,80. Wypełnienie skrzydeł drzwiowych : 1/3 wysokości panel o gr.min.26 mm,2/3 wysokości szkło zespolone. Kolor profili typowy(biały). Wymiana, stalowej ścianki z drzwi wejściowych na ściankę i drzwi aluminiowe wykonane w wersji ciepłej (współczynnik U max.1,80) - 12,00 m2. Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu. Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.43.21.00-5, 45.43.21.14-6, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Strażacka 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana i uzupełnienie drewnianych elementów boazerii zewnętrznej na ścianie elewacyjnej. Cyklinowanie powierzchni z częściową wymianą i dokręceniem wkrętów -162,06 m2. Lakierowanie dwukrotne powierzchni boazerii lakierem ogniochronnym -162,06 m2. Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7, ul. Szkolna 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącego parkietu z oczyszczeniem deszczułek- 104,13 m2. Wyczyszczenie podłoża z lepiku , gruntowanie i wykonanie samopoziomującej warstwy wyrównującej - 104,13 m2. Ułożenie parkietu z zdemontowanych deszczułek z uzupełnieniem brakujących deszczułek i montażem listew przyściennych oraz listew progowych. Cyklinowanie parkietu oraz czterokrotne lakierowanie lakierem o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie. -104,13 m2 Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.43.21.00-5, 45.43.21.13-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9, ul. Rybnicka 226.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie poddasza - ułożenie na stropie folii paroszczelnej i dwóch warstw wełny mineralnej o łącznej grubości 20 cm (płyty układane z zakładem) - 378,02 m2 Ocieplenie poddasza - przymocowanie do ścian na poddaszu folii paroszczelnej oraz przyklejenie wełny mineralnej o grubości 20 cm - 103,71 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prace budowlane w Żorskim Centrum Organizacji Pozarządowych, os. Sikorskiego 52.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny PCW na wykładzinę typu dywanowego ( wykładzina igłowana) wraz z przygotowaniem powierzchni pod wykładzinę (naprawa pęknięć, gruntowanie, warstwa wyrównawcza) -143,20 m2, Montaż listew przyściennych z pcw z wyklejoną wykładziną igłowana - 69,40 m. Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.43.21.00-5, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.