eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-05

Ogłoszenie nr 510059605-N-2020 z dnia 05-04-2020 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518323-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/PN/RB/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: REMONT STOLARKI OKIENNE I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP.Z O.O. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 1-5 WE WROCŁAWIU". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1 - 8 do SIWZ, tj. w: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie wykonawczym 3) Specyfikacji technicznej (STWiOR) 4) Decyzji - Nr 2728/2018 z dnia 08.06.2018 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę - remont i przebudowę II piętra budynku dyrekcji na terenie ZOO WROCŁAW przy ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu 5) Decyzji Nr 781/2018 z dnia 25.05.2018 r.- Pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 6) Piśmie MKZ Nr MKZ-IZN.4125.332.2018/2019 z dnia 08.10.2019 w sprawie zamiany okien skrzynkowych na okna zespolone oraz pomocniczo w przedmiarze robót (wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia oferty) - Załącznik nr 7 i w projekcie umowy - załącznik nr 8 4. Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności polegających na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i STWiOR - u przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Powyższy warunek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ani dostaw. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wskazanych w ust. 4 powyżej i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w ust. 4 powyżej oraz sankcji z tytułu ich niespełniania zostały określone we wzorze umowy - § 10 (załącznik Nr 8do SIWZ). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 298456.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - STOLARSTWO EKSPORT-IMPORT Dariusz NOWAK
Email wykonawcy: stolarkanowak@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mielżyńskich 12
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: LESZNO
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167008.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167008.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253824.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.