eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaKONSERWACJA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SIECI BURZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-26

Ogłoszenie nr 510058362-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.

Gmina Miejska Ostróda: KONSERWACJA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SIECI BURZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513875-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Ostróda, Krajowy numer identyfikacyjny 52443000000000, ul. ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 429 400, e-mail zamowienia@um.ostroda.pl, faks 896 429 401.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SIECI BURZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci burzowej na terenie miasta Ostróda (średnie zamulenie kanalizacji przeznaczonej do czyszczenia wynosi 40 % - 60 %) zgodnie z kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do SIWZ), wykazem separatorów (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), w tym: 1) czyszczenie kolektorów - 3.800 mb; a) od DN 150 do DN 300- 700 mb; b) od DN 300 do DN 500- 700 mb; c) od DN 500 do DN 800- 1400 mb; d) powyżej DN 800- 1000 mb; 2) czyszczenie separatorów wraz z kontrolą stanu technicznego oraz dokumentacją fotograficzną przed i po czyszczeniu- 48 szt.; 3) czyszczenie osadników przed separatorami- 48 szt.; 4) czyszczenie wpustów burzowych wraz z przykanalikami- 500 szt.; 5) czyszczenie studzienek deszczowych 400 szt.; 6) uzupełnianie wpustów żeliwnych ściekowych (same kratki)- 40 szt.; 7) uzupełnienie włazów żeliwnych (same pokrywy)- 30 szt.; 8) inspekcja TV kanalizacji wraz z oceną stanu technicznego, niezależnie od średnicy dla długości: a) do 20 m- 20 m; b) od 20 do 60 m- 60 m; c) od 60m do 120 m- 120 m; d) od 120 m- 300 m. 9) prace ręczne inne niż określone w pkt 1-8- 40 roboczogodzin; 10) prace inne niż określone w pkt 1-9- praca samochodu do czyszczenia kanalizacji- 20 h; 11) prace inne niż określone w pkt 1-10- praca samochodu do czyszczenia kanalizacji do 3,5 DMC- 20 h. 2. Wybrany wykonawca w terminie do 30 dni od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumentację określającą sposób wywozu i utylizacji związków ropopochodnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). Utylizacja odpadów z czyszczenia urządzeń sieci burzowej należy do obowiązków wykonawcy, zaoferowana cena ofertowa musi uwzględniać koszt utylizacji. Tryb, miejsce utylizacji odpadów należy opisać w dokumentacji, o której mowa wyżej. Na podstawie długość, średnicy kolektorów, średniego zamulenia kanalizacji, podanych w SIWZ wykonawca powinien przyjąć szacowaną ilość odpadów. Kody odpadów: 130507, 130508, 200306. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty przekazania odpadów. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174314.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo- Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211858.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.