Ogłoszenie z dnia 2020-04-02
Ogłoszenie nr 510058060-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.
Gmina Brzozów: Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w okresie letnim w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzozów, Krajowy numer identyfikacyjny 37044023500000,
ul. ul. Armii Krajowej
1,
36-200
Brzozów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 341 050, e-mail
zp@brzozow.pl, faks
134 341 055.
Adres strony internetowej (url): www.brzozow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w okresie letnim w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres bieżącego oczyszczania ulic i chodników na terenie miasta Brzozów: a) Oczyszczanie ze śmieci, błota, piasku, traw, chwastów, wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i wywóz nieczystości z jezdni, chodników, pasów zieleni, zatok parkingowych. b) Opróżnianie oraz bieżące oczyszczanie koszy ulicznych ustawionych w pasach dróg wszystkich kategorii. c) Systematyczna kontrola i oczyszczanie studzienek burzowych z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, szczególnie po obfitych opadach deszczu. d) Koszenie powierzchni trawników i skarp. e) Stała pielęgnacja i przycinka drzewostanu i krzewów zgodnie z okresami wegetacji przy ulicach wskazanych poniżej. 2) Szczegółowy zakres zamówienia: a) Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów: ulice Bielawskiego, Mickiewicza, Plac Grunwaldzki wraz z dworcem, Rynek, Kopernika, Schodowa, Harcerska, Kazimierzowska, Parkowa, Rzeszowska, Legionistów, Kościuszki, 3-go Maja, Piastowa, Witosa, Kraszewskiego, Pocztowa, Podwale, Sienkiewicza, Reymonta, Słoneczna, Asnyka, Krótka, Osiedlowa, Z. Kubasa, Słowackiego, Armii Krajowej, Pańki, Moniuszki, Kręta, Okulickiego, Spacerowa, 1000-lecia, Zdrojowa, Olejarska, Zamknięta, Boczna, Stara, Mała. b) Systematyczne oczyszczanie studzienek burzowych z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, szczególnie po obfitych opadach deszczu. c) Regularne koszenie traw ręcznie lub mechanicznie, realizowane w okresie od 01.05.2020 r. do 31.05.2020 r., obejmujące: (1) obustronny pas zieleni przy ul. 3-go Maja, Kościuszki, Legionistów, Piastowej, (2) obustronne pobocza przy ul. Parkowej i Polnej, (3) pas zieleni wzdłuż garaży przy ul. Poniatowskiego, (4) działka nr 1689/1 przy ul. Poniatowskiego/boisko sportowe, (5) pas zieleni przy rzece Stobnicy od ul. Rzecznej do mostu przy skrzyżowaniu w Humniskach, (6) park - Jordanowski wraz z doraźnym utrzymaniem /koszenie i sprzątanie/, (7) park przy Placu Grunwaldzkim wraz z doraźnym utrzymaniem, (8) skarpa przy ul. Armii Krajowej (działka Nr 2158/1), (9) "Rędziny" pas zieleni między rzeką, a ogrodzeniem MOSiR od mostu przy ul. Legionistów do ul. Rzeszowskiej, (10) zagajnik przy ul. Kubasa i 3-go Maja (działka Nr2458), (11) pas zieleni wzdłuż chodnika od ul. Poniatowskiego (od mostu do ul. Legionistów, PGK), (12) pas zieleni wzdłuż ścieżki od ul. Kościńskiego (kładka) w kierunku dzielnicy WIDACZ , łącznie z placem przy tej ścieżce, (13) cmentarz wojenny przy ul. Bohaterów II Wojny Światowej wraz z doraźnym utrzymaniem, (14) cmentarz żydowski przy ul. Cegłowskiego wraz z doraźnym utrzymaniem, (15) mogiła Żydów Brzozowskich w Brzozowie -Zdroju (obkaszanie poboczy od wjazdu przy ul. Zdrojowej do mogiły) wraz z doraźnym utrzymaniem, (16) skarpa przy ul. Piastowej ( dz. Nr 1686/3), (17) skarpa przy skrzyżowaniu ul. Kwiatowej i ul. Reymonta, (18) skarpa przy skrzyżowaniu ulic Podwale i Piastowa, (19) skrzyżowanie ul. Legionistów i Boh. II Wojny Światowej. d) Strojenie miasta przed świętem 3 maja. e) Regularne utrzymanie czystości przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzozów 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek i piątek: (1) Stara Wieś - 5 przystanków (2) Brzozów - 13 przystanków (3) H-ska DS. - 4 przystanki (4) Górki - 4 przystanki (5) H-ska Skrzy. - 3 przystanki (6) Zmiennica - 2 przystanki (7) Grabownica - 6 przystanków (8) Turze Pole - 2 przystanki (9) Przysietnica - 5 przystanków f) Opróżnianie koszy ulicznych - 43 sztuki. g) Obcinanie, kształtowanie i pielęgnacja koron drzew w okresie wiosennym. h) Mycie miasta po okresie zimowym (ul. Armii Krajowej - od Parku Jordanowskiego do skrzyżowania z ul. Mickiewicza, ul. Mickiewicza - do Straży Pożarnej, Rynek, ul. 3-go Maja do końca skarpy przy postoju TAXI). i) Utrzymanie zieleni miejskiej w zakresie kwietników realizowane w okresie od 01.05.2020 r. do 31.05.2020 r. (nasadzanie, odchwaszczanie, oczyszczanie, podlewanie; materiały niezbędne do nasadzania dostarcza Zamawiający). Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. na okres od dnia 20.03.2020 r. do dnia 31.05.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90513200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w okresie letnim w 2020 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377020.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
197158.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 67 ust . 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Przepis art. 67 ust. 1 pkt 12 stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a i spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inna osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wszystkie przesłanki wymienione w tym przepisie są spełnione.
Zamawiający będąc jednostką samorządu terytorialnego należy do grona jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Podmiot, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia będąc spółką prawa handlowego, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000189907 posiada osobowość prawną.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest jednoosobową spółką Gminy Brzozów. Kapitał zakładowy spółki wynosi 17.186.500,00 PLN. Wszystkie 34 373 udziały w spółce o wartości nominalnej 17.186.500,00 PLN posiada Gmina Brzozów. W spółce nie ma innych udziałów niż należące do Gminy Brzozów, stąd warunek z art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest spełniony.
Zgodnie z aktualnym brzmieniem § 17 umowy spółki Rada Nadzorcza składa się z trzech członków. Burmistrz Brzozowa powołuje 2 członków Rady Nadzorczej, a więc większość członków tego organu, co obok faktu, że Burmistrz reprezentuje 100 % kapitału zakładowego na walnym zgromadzeniu sprawia, że Gmina Brzozów sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Warunek zawarty w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych jest spełniony.
W PGK Sp. z o.o. przeprowadzono szereg zmian zmierzających do ograniczenia świadczenia przez nią usług komercyjnych do poziomu poniżej 10 %. W związku z tym spółka od wielu lat nie przystępuje do przetargów na odbiór odpadów komunalnych organizowanych przez okoliczne gminy, a ponadto Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jako spółka komunalna nie jest nastawiona na generowanie wysokiego zysku, stąd cały zysk przeznaczony jest na rozwój firmy.
Zgodnie z art. 67 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych do obliczania procentu działalności, o którym mowa ust. 1 pkt 12 lit. b), uwzględnia się średni przychód osiągnięty przez osobę prawną lub zamawiającego w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia.
Wskaźnik uzyskany przy zastosowaniu powyższej metodologii liczenia procentu działalności wynosi 90,12 %.
Warunek określony w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, by ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczyło wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spełnia.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zarząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I, Część II, Część III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





