eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiŚwiadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-25

Ogłoszenie nr 510057252-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519272-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., działając w imieniu własnym, Gminy Miasto Suwałki, Skarbu Państwa.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

15/U/2019, 16/U/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: ­ Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ­ Gminy Miasta Suwałki, ­ Skarbu Państwa. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ? sprzątanie powierzchni eksploatacyjnych, ? utrzymanie w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny, ? opróżnianie koszy na śmieci, ? utrzymanie w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien. 3. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projektach umów stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI. CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w budynkach 32 i 32A przy ul. Wigierskiej w Suwałkach. 2. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: 2.1. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach objętych zamówieniem: 924,68 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Wigierska 32 - 818,58 m2 ­ Budynek przy ul. Wigierska 32A - 106,10 m2 2.2. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: w tym: ­ Budynek przy ul. Wigierska 32 - 6 szt. ­ Budynek przy ul. Wigierska 32A - 2 szt. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ ( załącznik nr 1 do umowy). Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV : 90919200-4 usługi sprzątania biur CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: ­ Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ­ Gminy Miasta Suwałki, ­ Skarbu Państwa. 2. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: 2.1. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. objętych zamówieniem: 2 121,50 m2 w tym: ­ Przychodnia medyczna przy ul. Waryńskiego 27 618,00 m2 ­ Przychodnia medyczna przy ul. Putry 9 695,00 m2 ­ Przychodnia medyczna przy ul. Młynarskiego 9 150,00 m2 ­ Budynek przy ul. Utrata 1B 350,00 m2 ­ Budynek przy ul. Kościuszki 76 58,50 m2 ­ Budynek przy ul. Kościuszki 82 250,00 m2 2.2. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ­ ul. Waryńskiego 27 - 7 szt. ­ ul. Putry 9 - 8 szt. ­ ul. Młynarskiego 9 - 2 szt. ­ ul. Utrata 1B - 5 szt. ­ ul. Kościuszki 76 - 1 szt. 2.3. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Gminy Miasta Suwałki objętych zamówieniem: 1 812,24 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Sejneńska 13 1 627,42 m2 ­ Budynek przy ul. Hamerszmita 16 184,82 m2 2.4. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ­ ul. Sejneńska 13 - 9 szt. ­ ul. Hamerszmita 16 - 2 szt. 2.5. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 585,00 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Pułaskiego 26A 350,00 m2 ­ Budynek przy ul. Noniewicza 91 235,00 m2 2.6. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości ­ ul. Pułaskiego 26A - 1 szt. ­ ul. Noniewicza 91 - 5 szt. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ ( załącznik nr 1 do umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90921000-9, 90922000-6, 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w budynkach 32 i 32A przy ul. Wigierskiej w Suwałkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53286.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Porządkowe Agnieszka Kucewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górna 26
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Porządkowe - 4 Pory Roku Łukasz Kucewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sporotowa 6E/17
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199998.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.