To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-25
Ogłoszenie nr 510057192-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu: Dostawa czekolady dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517876-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 29131600000000,
ul. ul. Chrobrego
31,
58-300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 6646326, 6646311, e-mail
sekretariat@rckik.walbrzych.pl, faks
748 425 916.
Adres strony internetowej (url): www.rckik.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czekolady dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/04/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 224.000 szt. czekolady 100 g. dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy którą Zamawiający wydaje dawcom krwi dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Zamawiający wymaga aby 224.000 szt. czekolad dostarczone było w czterech gatunkach w następujących ilościach tj.: - czekolada 100 g. mleczna 56.000 szt. - czekolada 100 g. gorzka/deserowa 56.000 szt. - czekolada 100 g. mleczna z dodatkami I 56.000 szt. (rodzynki, wiórki kokosowe, migdały, inne bakalie) - czekolada 100g. mleczna z dodatkami II 56.000 szt. (orzechy laskowe, orzechy arachidowe, inne orzechy) - nie mogą być to takie same czekolady jak pkt. 3). Oferowana czekolada musi spełniać następujące wymagania: - czekolada w tabliczkach 100g, - kaloryczność nie mniej niż 500 kcal w 100 g produktu jednak łącznie dla 8 tabliczek czekolady przeznaczonych do wydania dawcy krwi (po 2 tabliczki z każdego gatunku czekolady) - nie mniej niż 4.160 kcal, - opakowanie jednostkowe - 100 g, - opakowanie zbiorcze: od 40 do 60 szt. czekolad, - okres przydatności do spożycia - minimum 6 m-cy od daty dostawy, - opakowanie jednostkowe: papier pergaminowy, folia z tworzyw sztucznych lub aluminiowa laminowana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) - czekolada powinna posiadać wymagane na rynku atesty i certyfikaty, opakowanie każdej tabliczki powinno być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dodatkowe wymogi dot. czekolady gorzkiej/deserowej: zawartość masy kakaowej - min. 40 %, bez zawartości tłuszczów innych niż tłuszcz kakaowy. Oferowana czekolada musi być dobrej jakości oraz spełniać wymagania polskiego prawa żywnościowego określone w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz. U. Nr 214, poz. 1813 ze zm.). Dostawy odbywać się będą izotermicznym środkiem transportu zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 -1300. W celu umożliwienia dokonania przez zamawiającego oceny jakościowej oferowanej przez wykonawców czekolady, każdy wykonawca wraz z ofertą dostarczy po 2 tabliczki czekolady twardej gorzkiej/deserowej, twardej mlecznej, twardej mlecznej z dodatkami I oraz twardej mlecznej z dodatkami II. Pojedyncze tabliczki czekolady powinny być fabrycznie opakowane w wersji identycznej jak przewidziane dla czekolad dostarczanych w ramach umowy po wyborze oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
285000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Avingo-Patryk Sterliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
360931.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





