eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa czekolady dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-25

Ogłoszenie nr 510057192-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu: Dostawa czekolady dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517876-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 29131600000000, ul. ul. Chrobrego 31, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 6646326, 6646311, e-mail sekretariat@rckik.walbrzych.pl, faks 748 425 916.
Adres strony internetowej (url): www.rckik.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa czekolady dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/04/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 224.000 szt. czekolady 100 g. dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu w okresie 12 miesięcy którą Zamawiający wydaje dawcom krwi dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Zamawiający wymaga aby 224.000 szt. czekolad dostarczone było w czterech gatunkach w następujących ilościach tj.: - czekolada 100 g. mleczna 56.000 szt. - czekolada 100 g. gorzka/deserowa 56.000 szt. - czekolada 100 g. mleczna z dodatkami I 56.000 szt. (rodzynki, wiórki kokosowe, migdały, inne bakalie) - czekolada 100g. mleczna z dodatkami II 56.000 szt. (orzechy laskowe, orzechy arachidowe, inne orzechy) - nie mogą być to takie same czekolady jak pkt. 3). Oferowana czekolada musi spełniać następujące wymagania: - czekolada w tabliczkach 100g, - kaloryczność nie mniej niż 500 kcal w 100 g produktu jednak łącznie dla 8 tabliczek czekolady przeznaczonych do wydania dawcy krwi (po 2 tabliczki z każdego gatunku czekolady) - nie mniej niż 4.160 kcal, - opakowanie jednostkowe - 100 g, - opakowanie zbiorcze: od 40 do 60 szt. czekolad, - okres przydatności do spożycia - minimum 6 m-cy od daty dostawy, - opakowanie jednostkowe: papier pergaminowy, folia z tworzyw sztucznych lub aluminiowa laminowana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) - czekolada powinna posiadać wymagane na rynku atesty i certyfikaty, opakowanie każdej tabliczki powinno być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dodatkowe wymogi dot. czekolady gorzkiej/deserowej: zawartość masy kakaowej - min. 40 %, bez zawartości tłuszczów innych niż tłuszcz kakaowy. Oferowana czekolada musi być dobrej jakości oraz spełniać wymagania polskiego prawa żywnościowego określone w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz. U. Nr 214, poz. 1813 ze zm.). Dostawy odbywać się będą izotermicznym środkiem transportu zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 -1300. W celu umożliwienia dokonania przez zamawiającego oceny jakościowej oferowanej przez wykonawców czekolady, każdy wykonawca wraz z ofertą dostarczy po 2 tabliczki czekolady twardej gorzkiej/deserowej, twardej mlecznej, twardej mlecznej z dodatkami I oraz twardej mlecznej z dodatkami II. Pojedyncze tabliczki czekolady powinny być fabrycznie opakowane w wersji identycznej jak przewidziane dla czekolad dostarczanych w ramach umowy po wyborze oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 285000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Avingo-Patryk Sterliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Owocowa 2
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Dosin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360931.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360931.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 435321.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.