eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUsługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056753-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518011-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540041581-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 28047019000000, ul. Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 87 555 54 10, e-mail biuro@zuokspytkowo.pl, faks +48 87 555 54 11.
Adres strony internetowej (url): www.zuokspytkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2727/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie: 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych (folia LDPE) w ilości do 75 Mg poprzez ich odzysk i/lub recykling. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach: 16 01 03 - Zużyte opony w ilości do 50 Mg; 17 03 80 - Odpadowa papa w ilości do 30 Mg; 17 06 04 - Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian) w ilości do 40 Mg; 17 06 05* - Materiały budowlane zawierające azbest (eternit) w ilości do 20 Mg poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach: 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości do 0,12 Mg; 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (świetlówki) w ilości do 0,5 Mg; 16 02 16 - Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) w ilości do 0,6 Mg; 20 01 13* - Rozpuszczalniki w ilości do 0,1 Mg; 20 01 19* - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności w ilości do 0,1 Mg; 20 01 28 - Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości do 2,5 Mg poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie: 20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości do 1,5 Mg poprzez ich odzysk w procesie R1. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie: 20 01 35* - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki w ilości do 25 Mg poprzez ich unieszkodliwienie. Część 6 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury w ilości do 600 Mg poprzez ich odzysk i/lub recykling. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90514000-3, 90513300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie - część 1 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie - część 2 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie - część 3 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. ''NATURA" Marek Michałowski
Email wykonawcy: m8s@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Serocka 11
Kod pocztowy: 85-552
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8424
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8424
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8424
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie - część 5 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie - część 1 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.