eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPełnienie nadzorów inwestorskich przy budowie parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacji istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510056233-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Miasto Ząbki: Pełnienie nadzorów inwestorskich przy budowie parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacji istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. "Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510395-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ząbki, Krajowy numer identyfikacyjny 52728500000000, ul. ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 109 700, e-mail zamowienia.publiczne@zabki.pl, faks 225 109 888.
Adres strony internetowej (url): www.zabki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzorów inwestorskich przy budowie parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacji istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.271.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: pełnienie nadzorów inwestorskich przy budowie parkingu P+R przy stacji kolejowej oraz adaptacji istniejącego parkingu na potrzeby utworzenia P+R przy ul. Orlej w Ząbkach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż 1 w tygodniu, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów, wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną, udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, organizacja oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne, monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót, powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano - wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy, dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawców robót, uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3. Szczegółowy zakres pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162056.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PM Partners Sp. z o. o.
Email wykonawcy: ppiskorski@pmpartners.pl
Adres pocztowy: ul. Kolonijna 5 lok. 1
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.