eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiUtworzenie żłobka SKRZACIK w Rudnikach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 510055969-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Gmina Rudniki: Utworzenie żłobka SKRZACIK w Rudnikach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516571-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudniki, Krajowy numer identyfikacyjny 15139858600000, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 34 35-95-072, e-mail przetargi@rudniki.pl, faks 343 595 013.
Adres strony internetowej (url): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie żłobka SKRZACIK w Rudnikach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.272.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego układu funkcjonalnego wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach na żłobek. Przedmiot zamówienia oprócz robót ogólnobudowlanych obejmuje również wykonanie schodów zewnętrznych prowadzących do sali pobytu dzieci, budowę chodników oraz wykonanie placu zabaw w północno-zachodniej części działki wraz z ogrodzeniem wydzielonej części działki zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Projekt współfinansowany jest z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 " MALUCH+" 2019. 1.1. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów: ? Projektu budowlanego wielobranżowego - Zmiana sposobu użytkowania wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej na żłobek wraz z jej przebudową. Budowa placu zabaw i chodników. ? Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. ? Przedmiarów robót (dokument pomocniczy). 2. Zakres przedmiotu zamówienia: DOTYCZĄCY ROBÓT BUDOWLANYCH. 2.1 Zakres prac branży architektonicznej: * zmiana układu funkcjonalnego i przeznaczenia pomieszczeń, * wyburzenie zbędnych ścian działowych, * wymiana okładziny schodów zewnętrznych, * zamknięcie otworów drzwiowych, * wykonanie dodatkowych ścian działowych z płyt g-k, * wykonanie schodów zewnętrznych, * wykonanie drzwi tarasowych w miejscu okna w sali pobytu dzieci, * poszerzenie otworów drzwiowych na ciągach komunikacyjnych, * wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach wraz z nadprożami, * częściowe odbicie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków gipsowych, * malowanie ścian i sufitów, * skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, * wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w węzłach sanitarnych, * wykonanie dodatkowego zespołu sanitarnego dla dzieci i opiekunów, * wymiana posadzek, * wymiana stolarki drzwiowej, * montaż nawietrzaków w oknach, * wykonanie nowych instalacji wewnętrznych - wod-kan i elektrycznej, * schowanie rur instalacji c.o. DOTYCZĄCYPLACU ZABAW I ZAGOSPODAROWANIA TERENU 2.2 Zakres prac w zakresie budowy placu zabaw i zagospodarowanie terenu: * wykonanie utwardzenia kostką brukową pod chodniki, opaski zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, * wykonanie chodnika z kostki prowadzącego z części parkingowej do projektowanych schodów w części placu zabaw, * wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku części żłobkowej, * wykonanie placu zabaw o pow. 97 m2 oraz ogrodzenia zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, * wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw oraz powierzchni biologicznie czynnych, * wyposażenie placu zabaw w urządzenia dla dzieci przystosowane do korzystania od 6 m-ca życia. * wykonanie schodów zewnętrznych prowadzących do sali pobytu. DOTYCZĄCY INSTALACJI SANITARNYCH 2.3 Zakres robót obejmuje: * przebudowę instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji c.w.u. * przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej oraz skroplin, * przebudowę instalacji c.o., * przebudowę instalacji wentylacyjnej, * budowę instalacji chłodzenia. DOTYCZĄCY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH 2.4 Zakres robót obejmuje: * wykonanie urządzeń i instalacji takich jak: tablica Tz-0,4 kV, * instalację oświetlenia podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, * instalacja gniazd wtykowych 230V, * zasilanie urządzeń klimatyzacji i wentylacji, * instalacje niskoprądowe, * instalacja połączeń wyrównawczych. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. 3. Opis wymagań Zamawiającego Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi dla obiektów publicznych. Szczegółowy zakres robót w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, charakterystyczne parametry inwestycji, opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki wykonania i odbioru prac projektowych, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki określone zostały w dokumentacji projektowej. Zamawiający posiada następujące dokumenty: 1. Pozwolenie na budowę obejmujące zmianę sposobu użytkowania wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej na żłobek wraz z jej przebudową. Budowa placu zabaw i chodników. 2. Projekt budowlany architektury i konstrukcji. 3. Przedmiary (dokument pomocniczy). 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 .), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentach przetargowych, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Na etapie realizacji umowy ( w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 6.Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. 7.Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną w tym dokumentację powykonawczą. 8.Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów zwane dalej "pracownikami", w okresie realizacji niniejszej umowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. )- szczegółowo opisany w pkt 23 SIWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techn iczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 10.Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 -letniej gwarancji na wykonane roboty. ( okres gwarancji podlega ocenie). Uwagi: 1. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku nie otrzymania dofinansowania inwestycji w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+"2019.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 616000.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana "BATOREX" s.c.
Email wykonawcy: biuro@batorex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 6
Kod pocztowy: 42-160
Miejscowość: Krzepice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 757680.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 757680.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 849687.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.