To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-30
Ogłoszenie nr 510055634-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Dostarczenie materiałów promocyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "HoCare2.0 - Dostarczanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie domowej opieki zdrowotnej poprzez wzmocnienie współpracy w ramach modelu tzw. poczwórnej helisy i implementacja reguł współtworzenia w terytorialnych ekosystemach innowacji" (akronim: HoCare2.0) realizowanym w okresie od 01.04.2019 r. do 31.03.2022 r. i współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG CENTRAL EUROPE.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515042-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969,
ul. ul. Szopena
51,
35-959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks
178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie materiałów promocyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 7/2020/DPP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dzieli zamówienie na dwie odrębne części: Przedmiotem zamówienia dla części I jest: 1) Wydruk i dostawa 100 sztuk ulotek informacyjnych, Przedmiotem zamówienia dla części II jest: 2) Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych (Notes A5 100 szt., Długopis 100 szt., Pen-drive (4GB) 100 szt.). Usługa obejmuje dla obydwu części: a) wykonanie / wydruk, b) opracowanie graficzne, c) dostarczenie do Zamawiającego materiałów promocyjnych. Część I: Wydruk 100 szt. ulotek informacyjnych - Format 2 x A4 - ulotka składana w harmonijkę w poziomie; - Druk dwustronny, pełny kolor CMYK (4 + 4); - Papier mat; - Gramatura papieru 170 g/mkw; - Dodatkowe elementy: usługa obejmuje złożenie ulotek w harmonijkę (6 szt. łamania po jednej stronie i 6 sztuk łamania po drugiej stronie, łącznie 12 części/listków ulotki po złożeniu); - Wykonanie/wydruk ulotek według przesłanego przez Zamawiającego, gotowego projektu graficznego (plik pdf). - Dostarczenie ulotek do siedziby Zamawiającego. Część II: Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych - Notes A5: 100 szt. - Produkt: Notes klejony; - Format: A5 (148 mm x 210 mm); - Ilość kartek: 50; - Zadruk: Jednostronny pełnokolorowy (4+0), logotypy wskazane w opisie zamówienia; - Papier: Offset 90 g; - Klejenie: po krótkim boku, karton na spodzie; - Nakład: 100 - Pakowanie: zbiorcze w kartonie. - Długopis z grawerem 100 szt. - Surowiec: korpus metalowy (aluminiowy); - Wymiary: 135 x Ø7 mm; - Kolor korpusu: biały; - Kolor wkładu: niebieskie; - Wykończenie: metalowy błyszczący klips, matowy korpus; - Pakowanie: zbiorcze w kartonie; - Metoda znakowania: grawer laserowy; - Wielkość grawera: min 5x24mm; - Ilość nadruków: logotypy wskazane w opisie zamówienia. Pen-drive (4GB) 100 szt. Opis: Pendrive 4GB, USB 2.0 metalowa obudowa - Zastosowanie: komputery, laptopy, tablety, radia samochodowe, itp.; - Kolorystyka: Biały; - Specyfikacja: - Pojemność: 4GB - Interfejs: 2.0 - Wymiary: 55X19X10 MM - Typ: składany - Nadruk logotypu i hasła dostosowane do wielkości przedmiotu zamówienia. DOTYCZY CZĘŚCI I oraz II: Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektu graficznego ulotki (plik PDF), logotypów do zamieszczenia na materiałach promocyjnych (notes, długopis, pendrive) i wytycznych dotyczących zastosowania logotypów na materiałach promocyjnych zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektu współfinansowanego w ramach programu Interreg Central Europe, w dniu podpisania umowy, w formie elektronicznej. DOTYCZY CZĘŚCI II: Wykonawca opracuje min. 2 projekty graficzne dla w/w materiałów promocyjnych (notes, długopis, pen-drive), i prześle je Zamawiającemu w wersji elektronicznej, w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy. Projekt graficzny powinien być spójny dla wszystkich materiałów promocyjnych i przygotowany w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag i modyfikacji projektu graficznego materiałów promocyjnych (notes, długopis, pen-drive) przygotowanych przez Wykonawcę, w terminie do 2 dni od daty otrzymania pierwotnego projektu graficznego, a Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia powyższych zmian, o które wnioskuje Zamawiający do ostatecznej wersji projektu w celu jego zatwierdzenia, maksymalnie do 2 dni po otrzymaniu uwag od Zamawiającego. Stosowanie na etapie opracowania projektu graficznego: 1) logotypów przekazanych przez Zamawiającego, 2) logotypy na materiałach promocyjnych powinny być zamieszczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektu współfinansowanego w ramach INTERREG CENTRAL EUROPE, 3) wykonane materiały promocyjne muszą być przedstawione w wersji elektronicznej Zamawiającemu w celu sprawdzenia, ewentualnego dokonania zmian i zatwierdzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV: 39294100-0, 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wydruk i dostawa 100 sztuk ulotek informacyjnych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
437.55
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Articola Monika Zakrzewska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
553.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający jest mikroprzedsiębiorstwem. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1955.07
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Articola Monika Zakrzewska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1783.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający jest mikroprzedsiębiorstwem. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO OPRACOWANIA I WYDRUKU KSIĄŻECZEK EDUKACYJNYCH
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





