Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510055057-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Gmina Świebodzin: Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych,
których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2019 z podziałem na 3 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513635-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000,
ul. Rynkowa
2,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2019 z podziałem na 3 zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2019 z podziałem na 3 zadania: 1.1. Zadanie 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na: ? remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, ? naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno, ? uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym, ? wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ? powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin, ? regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych. i/lub 1.2. Zadanie 2 - Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na: ? naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, ? naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie, ? rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm, ? rozbiórce nawierzchni z betonu, ? rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej, ? wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników, ? ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm, ? ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm, ? wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm, ? regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych, ? wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych, ? budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych, ? układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych. i/lub 1.3. Zadanie 3 - Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na: ? naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, ? naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie, ? naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym, ? wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp., g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (Zadanie 1), 100 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3), i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu, za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 (Zadanie 2), które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ (Zadanie 1), załącznik nr 8-2 do SIWZ (Zadanie 2), załącznik nr 8-3 do SIWZ (Zadanie 3).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201470.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
261650.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243676.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,SKIP'' Krzysztof Modlibowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
304535.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113540.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150000.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w 2026 r."
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





