Ogłoszenie z dnia 2020-03-26
Ogłoszenie nr 510054743-N-2020 z dnia 26-03-2020 r.
Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa: Dostawa sprzętu do pracowni architektury krajobrazu do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu "Akademia agrobiznesu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki Działanie 2.4: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałanie 2.4.1: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe Priorytet inwestycyjny 10iv: Lepsze dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwienie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami, Konkurs nr RPWM.02.04.01-IZ.00-28-001/18 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621450-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa, Krajowy numer identyfikacyjny 70541000000000,
ul. ul. Czarnieckiego
69,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 6467226, 89 6467226 wew. 40, e-mail
sekretariat@rolnik.edu.pl, faks
896 467 227.
Adres strony internetowej (url): http://rolnik.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do pracowni architektury krajobrazu do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu "Akademia agrobiznesu".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSR.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Temat: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu do pracowni architektury krajobrazu do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu "Akademia agrobiznesu" Postępowanie znak: ZSR.271.6.2019. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych sal Zamawiającego, tj.: 2.1. Dostawa wyposażenia do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu, nazwa sprzętu, ilość: L.p. Nazwa wyposażenia ILOŚĆ 1 cyrkiel 16 2 komplet krzywików 16 3 krzywik giętki 8 4 skalówka 16 5 szablon 1:50 2 6 szablon 1:100 4 7 szablon kółka 16 8 pisaki kreślarskie 16 9 modele brył - komplet 1 10 bryły szkieletowe 1 11 wzorniki pisma technicznego 16 12 płyta piankowa 5mm (70x100 cm) - do ekspozycji prac 16 13 katalog roślin zsp 16 14 podręczniki: architektura krajobrazu 16 15 podręczniki podstawy architektury krajobrazu 16 16 atlasy chwastów 16 17 atlasy chorób roślin ogrodniczych 16 18 atlas szkodników roślin ogrodniczych 16 19 aerator/wertykulator 1 20 kosa spalinowa 1 21 nożyce do cięcia żywopłotów 1 22 podkaszarka akumulatorowa do trawy 2 23 zagęszczarka do gruntu 1 24 wiertarka udarowa 1 25 dmuchawa do liści 1 26 walec ręczny do trawy 2 27 siewnik do trawy 2 28 widły ogrodowe 5 29 nożyce do gałęzi 3 30 nożyce do żywopłotu 3 31 grabie ogrodowe 5 32 grabie do liści 5 33 szpadel 5 34 szpadel kanadyjski 2 35 motyka 5 36 kultywator gwiazdkowy 3 37 zestaw narzędzi pielęgnacyjnych 5 38 podkaszarka do trawy 2 39 akumulator do podkaszarki 1 40 akumulatorowe nożyce do trawy 2 41 piła ogrodowa 2 42 opryskiwacz plecakowy 1 43 zraszacz wahadłowy 2 44 wąż ogrodowy 1 45 statyw do zraszaczy 1 46 wózek platformowy jednoburtowy 2 47 taczka ogrodowa 4 48 taczka ogrodowa 2 49 spalinowy rozdrabniacz do gałęzi 1 50 szczepak 16 51 okulizak 16 52 apteczka szafkowa 2 53 pehametr 1 54 pehametr (kwasomierz glebowy) 5 55 termometr glebowy z sondą 1 56 waga 3 57 laska egnera l=30cm 2 58 miernik gleby 4w1 1 59 urządzenie do badania zawartości azotanów w owocach i warzywach 3 60 jędrnościomierz 5 61 miernik chlorofilu 5 62 lupa stereoskopowa 1 63 lupa stereoskopowa 1 64 pojemniki do uprawy roślin ogrodniczych 1 65 materiały do ściółkowania gleby 1 66 podłoża ogrodnicze 1 67 zszywacz tapicerski 16 68 statywy do bukietów ślubnych metalowy w pełni obrotowy 3 69 szczypce do drutu 16 70 nożyce florystyczne 16 71 nożyki florystyczne 16 72 przycinaki do drutu 16 73 pistolet do kleju 20 74 okolcowywacz 16 75 sekatory 16 76 prasa do suszenia roślin 16 77 zestaw narzędzi do obróbki drewna 3 78 zestaw koszy do segregacji odpadów 16 79 materiał florystyczny 1 80 szklarnia 1 kpl 81 inspekt 5 82 nawozy ogrodnicze - komplet 1 83 materiał roślinny - drzewa i krzewy mało znane 1 84 materiały i wyroby budowlane stosowane w architekturze krajobrazu 1 85 systemy nawadniające 1 86 materiał roślinny (drzewa, krzewy i byliny ozdobne, trawa z rolki, nasiona łąki kwietnej, nasiona traw, cebule, kłącza i bulwy roślin ozdobnych, nasiona roślin ozdobnych i warzyw) 1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Przedmioty dodatkowe: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 22111000-1 Podręczniki szkolne 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu do pracowni architektury krajobrazu do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu "Akademia agrobiznesu", tj. zamówiony asortyment musi być fabrycznie nowy, nie demonstracyjny, nie powystawowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, fabrycznych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku i technicznie sprawny. Zamówiony asortyment ma być kompletny i gotowy do eksploatacji. 4. Warunki gwarancji i rękojmi: Zamawiający wyznaczył minimalny udzielonej gwarancji i rękojmi, który nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 - Wzór/projekt umowy do SIWZ, który stanowi integralną część niniejszego SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 6.1. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. 6.2. Zaoferowany asortyment powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 - Wzór/projekt umowy do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał w SIWZ jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 6.3. Zamawiający poprzez pojęcie "równoważny" rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga Zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 6.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych i wymienionych przez Zamawiającego w zakresie wszystkich parametrów, wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu. 6.5. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane odpowiednio przez Zamawiającego i wskazane odpowiednio w Załączniku nr 6 - Wzór/projekt umowy przez Wykonawcę. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31700000-3
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 38540000-2, 22111000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195491.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Ogrodnicze Anna Jusis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199723.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.