eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceUBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I SPÓŁEK GMINNYCH, DRUŻYN I CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-26

Ogłoszenie nr 510054235-N-2020 z dnia 26-03-2020 r.

Gmina Prusice: UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I SPÓŁEK GMINNYCH, DRUŻYN I CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502701-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540012934-N-2020 z dnia 22-01-2020 r., 540009084-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gminną Biblioteką Publiczną w Prusicach "Multitek@" z siedzibą w Prusicach, ul. Żmigrodzka 43 a, 55-110 Prusice, numer REGON: 931952079, NIP: 915 15 29 915, Monika Stankiewicz tel. 505 378 21
Prusickie Centrum Medyczne w Prusicach, z siedzibą w Prusicach, ul. Żmigrodzka 22, 55-110 Prusice, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000729923, numer REGON 380075822, NIP 915808868, Wiktor Lubieniecki tel. 71 312 62 91
Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp. z o.o. z siedzibą w Prusicach, ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000697516, numer REGON 368187000, NIP 9151805255, Hubert Olszewski tel. 71 312 62 28
Gminną Spółkę Wodną z siedzibą w Prusicach, ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice, posiadającą NIP 9151797768 oraz numer REGON 361501774, Mateusz Wojda tel. 71 312 62 24 wew. 54
rusice PS Energetyka Odnawialna Sp. z o.o. z siedzibą w Prusicach, ul. Jana Pawła II 7, 55-110 Prusice, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000612425, posiadającą NIP 9151797691, numer REGON 364213337, Kamil Leśniak tel. 71 312 62 24 wew. 47
Ochotniczą Strażą Pożarną w Prusicach z siedzibą w Prusicach, ul. Powstańców Śląskich 17, 55-110 Prusice, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000097625, numer REGON: 932175413, NIP: 9151587083, Andrzej Wolski tel. 502 408 368
Ochotniczą Strażą Pożarną w Skokowej z siedzibą w Skokowej, 55-110 Prusice, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000022300, numer REGON: 020193420, NIP: 9151584104, Józef Gruchała tel. 667 416 825
Ochotniczą Strażą Pożarną w Pawłowie Trzebnickim z siedzibą w Pawłowie Trzebnickim 38, 55-110 Prusice, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej Okręgowy we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000190879, numer REGON: 932999090, NIP: 9151673316, Zbigniew Ziomek tel. 664747054
chotniczą Strażą Pożarną w Kaszycach Wielkich z siedzibą w Kaszycach Wielkich, 55-110 Prusice, wpisaną do rejestru stowarzyszeń innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000183591, numer REGON: 932999686, NIP: 91516755392, Tomasz Bielecki tel. 601 886 997
Szkołę Podstawową w Piotrkowicach z siedzibą w Piotrkowicach 19, 55-110 Prusicach, posiadająca numer NIP 915 160 37 58 oraz numer REGON 001180872, Mariusz Kiepul tel. 71 312 65 42
Szkołę Podstawową z siedzibą w Skokowej, ul. Wrocławska 9, 55-110 Prusice, posiadająca numer NIP 915 160 37 58 oraz numer REGON 001180889, Andrzej Grzegorzewicz tel. 71 312 65 13,
zkołę Podstawową w Prusicach z siedzibą w Prusicach, ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice posiadający numer NIP 915 160 37 58 oraz numer REGON 020111936, Robert Kawalec tel. 71 312 65
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Prusicach, ul. Powstańców Śląskich 17, 55-110 Prusice, posiadający numer NIP 915 13 76 021 oraz numer REGON 005941954, Joanna Wiraszka tel. 71 312 50 97,
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu z siedzibą w Prusicach, ul. Jana Pawła II 17, 55-110 Prusice, numer REGON: 930829448, NIP: 915 12 65 971, Paweł Grzyb tel. 71 312 63 10
Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, Wiktor Lubieniecki


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I SPÓŁEK GMINNYCH, DRUŻYN I CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi ubezpieczeniowej w zakresie: 1.1. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem, 1.2. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, 1.3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 1.4. dobrowolnego ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych, 1.5. obowiązkowego ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, 1.6. ubezpieczenia mienia w transporcie krajowym (cargo). 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 2.1. Część 1: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem, ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 2.2. Część 2: Dobrowolne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych, Obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, 2.3. Część 3: Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym (cargo). 3. Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia zawiera: 3.1. dla Części 1, Załącznik nr 8 i nr 9 do SIWZ 3.2. dla Części nr 2, Załącznik nr 10 do SIWZ 3.3. dla Części nr 3, Załącznik nr 11 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66515300-6, 66515400-7, 66516000-0, 66516400-4, 66512100-3, 66514200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Części 1 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem, ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 554400
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 142B
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327505.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327505.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327505.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Części 2 pn. Obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, dobrowolne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert w części nr 2 postępowania wpłynęła 1 oferta złożona przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Gdańska 132 90-520 Łódź, za cenę w wysokości 14 790,00 zł. Wykonawca odmówił podpisania umowy. Zamawiający nie dysponuje inną ważną ofertą w tym zakresie, wobec czego wystąpiła ustawowa przesłanka unieważnienia postępowania, zawarta w art. 93 ust. 1 pkt 1, który stanowi, że: 1.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym postępowanie unieważnia się w zakresie Części 2 pn. Obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, dobrowolne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym (cargo)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10800.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 142B
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2776.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2776.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2776.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.