To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 510054082-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.
Gmina Piecki: Budowa klubu dziecięcego w Pieckach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503571-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piecki, Krajowy numer identyfikacyjny 51074275800000,
ul. ul. Zwycięstwa
34,
11-710
Piecki, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 422 029, e-mail
m.hajko@piecki.com.pl, faks
897 422 065.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piecki.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa klubu dziecięcego w Pieckach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZK.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zamówienia inwestycyjnego pod nazwą "Budowa klubu dziecięcego w Pieckach" obejmującego opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wybudowanie budynku klubu dziecięcego dla 25 dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat , wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Piecki, na działkach stanowiących własność Gminy Piecki, w sąsiedztwie gminnego przedszkola, z którym stanowić ma jeden kompleks. Dane ogólne budynku wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego o Powierzchnia zabudowy - 277m2; o Powierzchnia użytkowa - 275m2; o Kubatura - 1700m3; o Szerokość elewacji frontowej - do 17,5m; o Maksymalna wysokość budynku 8m (od terenu do kalenicy) o Dopuszczalne nachylenie dachów - 25-45 st. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Koncepcja Architektoniczna opracowane przez Pracownię Projektową Jerzy Łyjak ul. Jagielońska 2/20, 26-600 Radom, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 3.2 Zakres zamówienia 3.2.1 Zaprojektowanie obiektu klubu dziecięcego obejmujące: a) wykonanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, b) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129j.t.), c) wykonanie kosztorysów zaprojektowanych robót sporządzonych metoda kalkulacji uproszczonej, d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j. t.), e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. 3.2.2 Wybudowanie obiektu objętego dokumentacją projektową jak wyżej, a w szczególności obejmującego: a) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i przebudowy kolidujących sieci, b) obsługę geodezyjną inwestycji, c) wykonanie prac budowlanych objętych dokumentacja projektową. d) inne prace, czynności i opłaty (w tym między innymi organizacja placu budowy), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, e) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, f) opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu w tym instrukcji p.poż., g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111200-0, 45210000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45232460-4, 45232140-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
823327.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel, Usługi, Produkcja Michalak Zbigniew "Michał"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1367760.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 52336.50 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





