eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaSzkoła Podstawowa w Psarach - zalecenia p-poż.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25

Ogłoszenie nr 510053354-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.

Gmina Trzebinia: Szkoła Podstawowa w Psarach - zalecenia p-poż.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515189-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000, ul. ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Szkoła Podstawowa w Psarach - zalecenia p-poż.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BR.RIF.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: Przebudowę budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymi w celu dostosowania budynku do wymagań z zakresu ochrony p-poż. A.Prace rozbiórkowe -rozbiórka fragmentu izolacji termicznej -demontaż okładzin ścian, ścianek działowych w konstrukcji szkieletu drewnianego i PCV -demontaż wykładzin PCV -demontaż drzwi -rozbiórka fragmentu stropu celem wykonania otworu pod okno dymowe oraz właz strychowy B.Prace montażowe -montaż izolacji termicznej niepalnej na fragmencie ściany -montaż drzwi -montaż wyłazów strychowych -budowa ścianek działowych w konstrukcji GK -montaż wykładzin PCV -montaż przepustów PPOŻ -montaż systemu oddymiania grawitacyjnego -montaż systemu czujek autonomicznych -montaż dodatkowych opraw awaryjnego świetlenia ewakuacyjnego -dostosowanie bramy wjazdowej celem zwiększenia światła przejazdu dla wozu strażackiego -opracowanie instrukcji p. poż. wraz z wyposażeniem obiektu w sprzęt p.poż. -wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności , gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych Kod CPV 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne , 45430000-0, 45440000-3, 45316000-5, 54312100-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)projekt budowlany b)projekt wykonawczy c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót d)przedmiary robót Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości izakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczych przedmiarach robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace minimum 36 miesięcznej gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143099.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe " ELEMAR" Cudak Marcin
Email wykonawcy: biuro@elemar.com.pl
Adres pocztowy: ul.Piaski 28
Kod pocztowy: 32-555
Miejscowość: Zagórze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.