To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-18
Ogłoszenie nr 510051692-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.
Gmina Świdnica: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508734-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000,
ul. ul. Głowackiego
4,
58-100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 8523067 w. 24, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl, faks
074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej. 2.Niniejsze zamówienie podzielone zostało na 4 następujące części (zadania): 1)Zadanie nr 1 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych: - Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Świdnica, - Odnowa Dolnośląskiej Wsi, - Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie, - Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Świdnica, - Odnowa Dolnośląskiej Wsi. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 5.260.350,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 325.000,00 zł brutto. 2)Zadanie nr 2 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych -Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Pszennie (osiedle), -Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, -Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, -Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 1.744.000,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt. c)sprawdzenie poprawności wykonania montażu przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu - szacowana ilość 15 szt., d)kontrola poprawności funkcjonowania przydomowych oczyszczalni ścieków - szacowana ilość 10 szt., e)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 150.000 zł brutto, - sprawdzenie poprawności wykonania montażu kotła centralnego ogrzewania zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu, weryfikacja zamontowanego urządzenia grzewczego zgodnie z obowiązującymi normami, ilość - 45 szt., - sprawdzenie poprawności wykonania montażu urządzeń do podnoszenia ciśnienia na przyłączach kanalizacji sanitarnej zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu ilość - 25 szt. 3)Zadanie nr 3 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Pszennie (osiedle), - Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Modernizacja oświetlenia w gminie, - Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 772.017,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 50.000 zł brutto. 4)Zadanie nr 4 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych: -Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 382 w zakresie budowy chodnika w m. Boleścin wraz z zatokami autobusowymi, - Modernizacja dróg w miejscowościach Pszenno, Mokrzeszów, Witoszów Dolny, Lubachów w ramach porozumienia z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, - Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy, - Budowa parkingu w Lubachowie, - Droga dojazdowa do gruntów rolnych, - Przebudowa dróg w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej, - Przebudowa i modernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Budowa dróg rowerowych w Gminie Wiejskiej i Miejskiej Świdnica w celu redukcji niskiej emisji. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 7.868.000,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 150.000 zł brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74618.09
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUiH MAT-BUD Klaudia Mikuła-Namysło
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75588.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64383.74
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Projektowe EKO-PROJEKT BIS Janina Wójcik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21496.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Projektowanie, Nadzór, Kosztorysowanie Andrzej Daszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26440.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107536.59
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: PRO-DOM Sp.cywilna Tomasz Drożdż, Michał Martynik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103716.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodku Kuratorskim nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





