eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051692-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Gmina Świdnica: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508734-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej. 2.Niniejsze zamówienie podzielone zostało na 4 następujące części (zadania): 1)Zadanie nr 1 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych: - Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Świdnica, - Odnowa Dolnośląskiej Wsi, - Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie, - Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Świdnica, - Odnowa Dolnośląskiej Wsi. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 5.260.350,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 325.000,00 zł brutto. 2)Zadanie nr 2 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych -Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Pszennie (osiedle), -Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, -Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, -Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 1.744.000,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt. c)sprawdzenie poprawności wykonania montażu przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu - szacowana ilość 15 szt., d)kontrola poprawności funkcjonowania przydomowych oczyszczalni ścieków - szacowana ilość 10 szt., e)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 150.000 zł brutto, - sprawdzenie poprawności wykonania montażu kotła centralnego ogrzewania zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu, weryfikacja zamontowanego urządzenia grzewczego zgodnie z obowiązującymi normami, ilość - 45 szt., - sprawdzenie poprawności wykonania montażu urządzeń do podnoszenia ciśnienia na przyłączach kanalizacji sanitarnej zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu ilość - 25 szt. 3)Zadanie nr 3 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Pszennie (osiedle), - Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Przebudowa i modernizacja obiektów przedszkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Modernizacja oświetlenia w gminie, - Budowa świetlicy wiejskiej w Gogołowie. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 772.017,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 50.000 zł brutto. 4)Zadanie nr 4 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a)nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych: -Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 382 w zakresie budowy chodnika w m. Boleścin wraz z zatokami autobusowymi, - Modernizacja dróg w miejscowościach Pszenno, Mokrzeszów, Witoszów Dolny, Lubachów w ramach porozumienia z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, - Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy, - Budowa parkingu w Lubachowie, - Droga dojazdowa do gruntów rolnych, - Przebudowa dróg w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej, - Przebudowa i modernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Świdnica, - Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu, - Budowa dróg rowerowych w Gminie Wiejskiej i Miejskiej Świdnica w celu redukcji niskiej emisji. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy, w ramach ww. zadań inwestycyjnych: 7.868.000,00 zł brutto. b)dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt. c)nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 150.000 zł brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74618.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUiH MAT-BUD Klaudia Mikuła-Namysło
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zielona 12
Kod pocztowy: 58-200
Miejscowość: Dzierżoniów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75588.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60682.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118780.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64383.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Projektowe EKO-PROJEKT BIS Janina Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka 1 33/13
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21496.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projektowanie, Nadzór, Kosztorysowanie Andrzej Daszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kanonierska 10/5
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26440.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21551.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43950.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: PRO-DOM Sp.cywilna Tomasz Drożdż, Michał Martynik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Ludomira Różyckiego 1C
Kod pocztowy: 51-608
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103716.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103716.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 535420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.