eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaBudowa drogi - odcinka ulicy Sielskiej w Ostrowi Mazowieckiej w lokalizacji 0+000 - 0+158 - na działkach nr ew. 934/4, 934/1, 1072/4, 1150/16, 1142, 1113/10, 1113/12, 1112/12, 1072/3, 1112/11 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka - bez wjazdów i ciągów pieszo - rowerowych.



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051516-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Miasto Ostrów Mazowiecka: Budowa drogi - odcinka ulicy Sielskiej w Ostrowi Mazowieckiej w lokalizacji 0+000 - 0+158 - na działkach nr ew. 934/4, 934/1, 1072/4, 1150/16, 1142, 1113/10, 1113/12, 1112/12, 1072/3, 1112/11 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka - bez wjazdów i ciągów pieszo - rowerowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: nr 507386-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000, ul. ul. 3-go Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 795 433, e-mail zzp@ostrowmaz.pl, faks 296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi - odcinka ulicy Sielskiej w Ostrowi Mazowieckiej w lokalizacji 0+000 - 0+158 - na działkach nr ew. 934/4, 934/1, 1072/4, 1150/16, 1142, 1113/10, 1113/12, 1112/12, 1072/3, 1112/11 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka - bez wjazdów i ciągów pieszo - rowerowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG-Z.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi - odcinka ulicy Sielskiej w Ostrowi Mazowieckiej w lokalizacji 0+000 - 0+158 - na działkach nr ew. 934/4, 934/1, 1072/4, 1150/16, 1142, 1113/10, 1113/12, 1112/12, 1072/3, 1112/11 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka - bez wjazdów i ciągów pieszo - rowerowych. 2. Zakres opracowania. Parametry techniczne: kategoria drogi - drogi gminne klasa drogi: L nawierzchnia jezdni - nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej szerokość jezdni - 6,0m szerokość pobocza - 1,0m kategoria ruchu - KR1 prędkość projektowa - 30km/h projektowane linie rozgraniczające - 12,0m W ramach budowy przedmiotowej ulicy przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych. Projektowany odcinek 0+000-0+158 po stronie wschodniej oraz zachodniej łączy się z istniejącym utwardzonym odcinkiem ulicy Sielskiej. Odwodnienie ulicy Sielskiej odbywać się będzie powierzchniowo ze spadkiem w tereny przyległe w granicy pasa drogowego. Przekrój jezdni poprzeczny jednostronny 2% oraz zaprojektowana nowa niweleta zapewni bezkolizyjne odprowadzenie wód i wyeliminuje pojawienie się zastoin wody w granicy korony drogi. Przewiduje się wyniesienie niwelety jezdni w km ok. 0+040-0+120. Budowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów. Niweletę zaprojektowano stosując m.in. łuk wklęsły o promieniu 300m jak również dwa odcinki proste. Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: -sieć elektroenergetyczna i teletechniczna -sieć kanalizacji sanitarnej, -sieć wodociągowa, 3. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 4. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 7. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 8. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie na Budowę drogi - odcinka ulicy Sielskiej w Ostrowi Mazowieckiej w lokalizacji 0+000 - 0+158 - na działkach nr ew. 934/4, 934/1, 1072/4, 1150/16, 1142, 1113/10, 1113/12, 1112/12, 1072/3, 1112/11 w obrębie ew. miasto Ostrów Mazowiecka, wykonanym przez MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica - Projektant. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233226-9, 45111200-0, 45233330-1, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206526.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Budowlano-Drogowych >>DROGBUD<< Andrzej Pecura
Email wykonawcy: zrbd.drogbud.@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Rytla 2
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346079.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346079.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346079.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.