eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510051350-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504078-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540016777-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 97077323100000, ul. ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 296 200, e-mail choros@szpital.zgora.pl, faks 683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.372.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej, na co mają wpływ następujące czynności: a) Analiza przedwdrożeniowa; b) Przygotowanie dokumentu specyfikacji konfiguracji systemu dziedzinowego dla firmy obsługującej i serwisującej oprogramowanie aplikacyjne Zamawiającego; c) Doradztwo związane ze zmianą planu kont do szczegółowości analityki; d) Wykonanie prac konfiguracyjnych po stronie aplikacji systemu dziedzinowego InfoMedica/AMMS; e) Testowanie konfiguracji wykonanej w aplikacji ERP i HIS Zamawiającego na podstawie przekazanej specyfikacji; f) Produkcyjne uruchomienie Magazynów Gospodarczych w module Apteka oraz produkcyjne uruchomienie magazynków na oddziałach i pozostałych OPK dla materiałów medycznych i niemedycznych w module Apteczka; g) Prace w zakresie implementacji procedur dotyczących Gospodarki Materiałowej; h) Uruchomienie procesu monitorowania realizacji procedur już wdrożonych; i) Uruchomienie procedury tworzenia planu i kontroli budżetu zużycia materiałów i sprzętu jednorazowego; j) Szkolenia grupowe w zakresie uruchamianych zmian, procedur i funkcjonalności zgodnie z opracowanym harmonogramem dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; k) Asysty stanowiskowe w zakresie uruchamianych procedur i funkcjonalności (jako element szkolenia) dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; l) Udostępnienie do korzystania z narzędzia na okres realizacji projektu dla 3 osób oddelegowanych ze strony Zamawiającego wraz z serwerem i niezbędnymi licencjami w celu świadczenia usługi doradczej i pracy nad optymalizacją wdrażanych procedur; m) Wsparcie merytoryczne, spotkania z zespołem projektowym i wypracowywanie rozwiązań w trakcie realizacji projektu oraz po zakończeniu części uruchomieniowo - szkoleniowej przez okres 6 m-cy; n) Narzędzie do monitorowania, o którym mowa w pkt l) ma mieć przygotowane gotowe szablony analiz z możliwością późniejszej edycji z poziomu użytkownika; o) Zestawienia dotyczące prezentacji planu i realizacji budżetu; p) Zapewnienie dostępu do danych wielu użytkownikom równocześnie, nie obciążając systemów dziedzinowych; q) Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu końcowego dane zgromadzone w udostępnianym narzędziu zostaną usunięte przez Wykonawcę a Zamawiający pozostanie w posiadaniu opracowanych na rzecz Zamawiającego raportów w formie elektronicznej typu Excel, PDF itd. Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BMM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przemysłowa 4a
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297890.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297890.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297890.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.