To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-20
Ogłoszenie nr 510051350-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504078-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540016777-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 97077323100000,
ul. ul. Zyty
26,
65-046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 296 200, e-mail
choros@szpital.zgora.pl, faks
683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ.372.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej, na co mają wpływ następujące czynności: a) Analiza przedwdrożeniowa; b) Przygotowanie dokumentu specyfikacji konfiguracji systemu dziedzinowego dla firmy obsługującej i serwisującej oprogramowanie aplikacyjne Zamawiającego; c) Doradztwo związane ze zmianą planu kont do szczegółowości analityki; d) Wykonanie prac konfiguracyjnych po stronie aplikacji systemu dziedzinowego InfoMedica/AMMS; e) Testowanie konfiguracji wykonanej w aplikacji ERP i HIS Zamawiającego na podstawie przekazanej specyfikacji; f) Produkcyjne uruchomienie Magazynów Gospodarczych w module Apteka oraz produkcyjne uruchomienie magazynków na oddziałach i pozostałych OPK dla materiałów medycznych i niemedycznych w module Apteczka; g) Prace w zakresie implementacji procedur dotyczących Gospodarki Materiałowej; h) Uruchomienie procesu monitorowania realizacji procedur już wdrożonych; i) Uruchomienie procedury tworzenia planu i kontroli budżetu zużycia materiałów i sprzętu jednorazowego; j) Szkolenia grupowe w zakresie uruchamianych zmian, procedur i funkcjonalności zgodnie z opracowanym harmonogramem dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; k) Asysty stanowiskowe w zakresie uruchamianych procedur i funkcjonalności (jako element szkolenia) dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; l) Udostępnienie do korzystania z narzędzia na okres realizacji projektu dla 3 osób oddelegowanych ze strony Zamawiającego wraz z serwerem i niezbędnymi licencjami w celu świadczenia usługi doradczej i pracy nad optymalizacją wdrażanych procedur; m) Wsparcie merytoryczne, spotkania z zespołem projektowym i wypracowywanie rozwiązań w trakcie realizacji projektu oraz po zakończeniu części uruchomieniowo - szkoleniowej przez okres 6 m-cy; n) Narzędzie do monitorowania, o którym mowa w pkt l) ma mieć przygotowane gotowe szablony analiz z możliwością późniejszej edycji z poziomu użytkownika; o) Zestawienia dotyczące prezentacji planu i realizacji budżetu; p) Zapewnienie dostępu do danych wielu użytkownikom równocześnie, nie obciążając systemów dziedzinowych; q) Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu końcowego dane zgromadzone w udostępnianym narzędziu zostaną usunięte przez Wykonawcę a Zamawiający pozostanie w posiadaniu opracowanych na rzecz Zamawiającego raportów w formie elektronicznej typu Excel, PDF itd. Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BMM Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
297890.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





