eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510051080-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Urząd Morski w Słupsku: "Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513712-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540037810-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000, ul. Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 3510/I/03/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Znajduje się w rozdziale 2 SIWZ: 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka". 2.2. W ramach planowanego przedsięwzięcia zakłada się wykonanie remontu nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka - obr. ew.: Ustka, dz. nr: 1024/2, 1560/119. 2.3. Istniejący stan zagospodarowania działki: Teren inwestycji posiada nawierzchnie: betonową, asfaltową, z kostki kamiennej i betonowej. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym: jest skorodowana, posiada wyboje, zapadnięcia i pęknięcia. Działki na których prowadzone będą prace posiadają dostęp do drogi publicznej, położone są poza obszarami eksploatacji górniczej. 2.4. Zakres robót W ramach robót budowlanych planuje się wymianę istniejącej nawierzchni i podbudowy. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.5.1. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: 1) kostka betonowa w kolorze żółtym h-8cm, 2) podsypka cementowo-pisakowej 4cm, 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr.25cm, 4) podbudowa pomocnicza stabilizowana cementem gr.20cm; 2.5.2. wykonanie krawężników i obrzeży: 1) krawężniki betonowo 30x15 cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, 2) obrzeża betonowe 8x30cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; 2.5.3. wykonanie odwodnienia wód opadowych: wpust deszczowy wraz ze studnią o średnicy 50cm wraz z osadnikiem 0,5m i przykanalikiem PVC160; 2.5.4. uzbrojenie terenu wykonanie dwóch studni teletechnicznych SK1 oraz rury osłonowej fi 100mm o długości 17m i 12m. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 31 ustawy PZP, zawiera projekt budowlany specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki od Nr 8 do Nr 14 do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany, 2) STWiORB, 3) Pomocniczy przedmiar robót, 4) Wojewoda Pomorski (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę), 5) Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków opinia archeologiczna, 6) Rysunek nr 1, 7) Rysunek nr 2. 2.7. Dodatkowe wymagania: 2.7.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy. 2.7.2. Wykonawca po rozbiórce nawierzchni i podbudowy umożliwi Zamawiającemu na jego koszt wymianę rury osłonowej typu AROT wraz z kablem zasilającym na odcinku pomiędzy Latarnią Morską Ustka a Stacją Meteorologiczną na okres nie dłuższy niż 7 dni. 2.7.3. Odzyskaną kostkę kamienną należy przekazać na plac Kapitanatu Portu Ustka (transport max do 300 m). 2.7.4. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu umowy, jego otoczenia oraz zdobyć na jego własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy na wykonanie robót. Oględziny zostaną dokonane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7.5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, a Zamawiający w żadnym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanej. 2.7.6. Oferta powinna zawierać całość zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Cenę oferty należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji przetargowej oraz koszty związane z realizacją zamówienia jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.7.7. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się wykonać montaż pod licznika w miejscu poboru wody oraz energii elektrycznej, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia. 2.7.8. Zaplecze budowy wskazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zapewni kabinę WC i śmietnik na odpady. 2.7.9. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy uwzględniający termin realizacji zadania do: 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.7.10. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, przestrzegając przepisy bhp i ppoż. 2.7.11. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży do akceptacji Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych. Wzór wniosku materiałowego zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. 2.7.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zrealizowanego zakresu robót. 2.8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt 2.6. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 2.9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 2.10. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 2.11. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót. 2.12. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STW i ORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 2.14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 2.15. Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt. 2.13. i 2.14. wymaga akceptacji Zamawiającego. 2.16. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2.18. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z ułożeniem nawierzchni, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 2.19. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 2.20. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7- Roboty budowlane, 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233253-7, 45232000-2, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189701.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LATO -BRUK EUGRNIUSZ LATOSIŃSKI
Email wykonawcy: biuro@lato-bruk.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 9
Kod pocztowy: 84-220
Miejscowość: Strzebielino
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225322.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.