To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-20
Ogłoszenie nr 510050673-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb
Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511540-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000,
ul. Ul. Komunalna
31,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 625 82 09, e-mail
p.sumara@puk.tarnow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.malopolska.pl/puktarnow,m,272144,zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalna spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PUK.PR/ZP/2020/02/03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 roku, służących do przebudowy, remontu i naprawy dróg gminnych. 2. Kod CPV: ? 14212200-2 - kruszywa, ? 14212300-3 - kamień pokruszony lub rozłupany, ? 14210000-6 - żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa. 3. Zamówienie zostało podzielone na siedem części a) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM c) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM d)CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO- FRAKCJA 0-2 MM e) CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO- ŻÓŁTEGO f) CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM g) CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MM Ilość zamawianego asortymentu wskazano w SIWZ 1) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment (kol. I tabeli powyżej) okaże się większe lub mniejsze od Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, zgodnie z przepisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego: a) na zwiększeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wg wyboru Zamawiającego) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, do Maksymalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji określonej w kol. V tabel powyżej, lub b) na zmniejszeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wymienionych w poz. Wskazanych w kol. III) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, o maksymalnie 10 % (-10%) - tj. do Minimalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji (z kol. III tabel powyżej) w stosunku do Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, 2) Skorzystanie z prawa opcji w zakresie wskazanym w pkt 1) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 4. WYMAGANIA, KTÓRE MUSI SPEŁNIAĆ ASORTYMENT (KRUSZYWA) OFEROWANY W RAMACH KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (1-7): 1) Asortyment (kruszywa) musi być wolny od wad, wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz. 1960), spełniać parametry i wymagania technicznoeksploatacyjne określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, w tym wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 2) Asortyment (kruszywa) musi odpowiadać wymaganiom określonym normą: a) DLA CZEŚCI 1 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, b) DLA CZEŚCI 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, c) DLA CZEŚCI 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM - PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, d) DLA CZEŚCI 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGOFRAKCJA 0-2 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, e) DLA CZEŚCI 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGOŻÓŁTEGO - PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnym, f) DLA CZEŚCI 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM - PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, g) DLA CZEŚCI 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MM PN-EN 12620+A1:2010 PN-EN 13043:2004, PN - EN 13242+A1:2010 Lub równoważnym, 3) Pod pojęciem ww. równoważności Zamawiający rozumie, że oferowane kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w ww. zakresie. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oświadczenia o zgodności oferowanych materiałów z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności. 4) Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać od Wykonawcy aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badan laboratoryjnych kruszyw. Wykonawca ma obowiązek posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywa odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. WSPÓLNE WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAW KRUSZYW W ZAKRESIE 1 - 7 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1) Dostawa kruszyw odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw. 2) Wykonawca dostarczał będzie kruszywa sukcesywnie partiami do miejsca dostawy - do bazy magazynowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, w godzinach 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po uprzednim złożeniu Wykonawcy zamówienie przez Zamawiającego (e-mailem, lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem na adres e-mailem Wykonawcy). W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość zamawianego w ramach partii kruszywa. 3) Kruszywa dostarczane będą na miejsce dostawy transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W ramach dostawy partii zamówionego kruszywa Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku na miejscu dostawy. 4) Rozliczenia za odbiór dostarczonego kruszywa będą odbywać się w formie bezgotówkowej na podstawie faktur wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę w oparciu o odbiory danej dostarczonej partii kruszywa dokonane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 5) Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonego Zamawiającemu w ramach partii kruszywa będą każdorazowo dowody wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem "za zgodność z oryginałem") wystawione przez producenta (kopalnię) kruszywa zawierające co najmniej wskazanie ilości i rodzaju dostarczonego w ramach partii kruszywa. - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu (WZ) Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonego kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi oraz dokument potwierdzający dopuszczenie kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 6) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego w ramach partii kruszywa wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oraz cena jednostkowa za tonę (Mg) danego rodzaju kruszywa określona w Formularzu oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Płatność wynagrodzenia - każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia tej faktury do siedziby Zamawiającego. 8) Minimalny wymagany okres gwarancja jakości na dostarczone kruszywo wynosi co najmniej 12 miesięcy i biegnie od daty odbioru przez Zamawiającego danej partii kruszywa. 9) Pozostałe szczegółowe warunki dostaw i sposób rozliczenia, kary umowne oraz warunki gwarancji określa wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV: 14212300-3, 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
312000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
324720
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214500
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223245
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: sukcesywny zakup grysu bazaltowego - frakcja 2-5 mm |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojciechem Nowakiem prowadzącym działalność gospodarczą pn. Transport Towarowy Wojciech Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO - FRAKCJA 0-2 MM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21600
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Północ Południe Tomasz Pater,Wojciech Pater, Paweł Mika s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25092
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO - ŻÓŁTEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Północ Południe Tomasz Pater,Wojciech Pater, Paweł Mika s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
984
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54120
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3394.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
- ,,Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - niektórych terenów i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 roku''
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- "Sukcesywna dostawa mieszanki kamienia łamanego wraz z rozładunkiem i wyrównaniem na terenie Gminy Horodło"
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Susz w 2024 roku
- Dostawa żwiru drogowego na potrzeby Gminy Czyżew
- "Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg w gminie Wierzchowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.