eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510050673-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511540-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000, ul. Ul. Komunalna 31, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 625 82 09, e-mail p.sumara@puk.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.malopolska.pl/puktarnow,m,272144,zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: komunalna spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUK.PR/ZP/2020/02/03

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 roku, służących do przebudowy, remontu i naprawy dróg gminnych. 2. Kod CPV: ? 14212200-2 - kruszywa, ? 14212300-3 - kamień pokruszony lub rozłupany, ? 14210000-6 - żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa. 3. Zamówienie zostało podzielone na siedem części a) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM c) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM d)CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO- FRAKCJA 0-2 MM e) CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO- ŻÓŁTEGO f) CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM g) CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MM Ilość zamawianego asortymentu wskazano w SIWZ 1) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment (kol. I tabeli powyżej) okaże się większe lub mniejsze od Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, zgodnie z przepisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego: a) na zwiększeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wg wyboru Zamawiającego) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, do Maksymalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji określonej w kol. V tabel powyżej, lub b) na zmniejszeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wymienionych w poz. Wskazanych w kol. III) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, o maksymalnie 10 % (-10%) - tj. do Minimalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji (z kol. III tabel powyżej) w stosunku do Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, 2) Skorzystanie z prawa opcji w zakresie wskazanym w pkt 1) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 4. WYMAGANIA, KTÓRE MUSI SPEŁNIAĆ ASORTYMENT (KRUSZYWA) OFEROWANY W RAMACH KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (1-7): 1) Asortyment (kruszywa) musi być wolny od wad, wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz. 1960), spełniać parametry i wymagania technicznoeksploatacyjne określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, w tym wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 2) Asortyment (kruszywa) musi odpowiadać wymaganiom określonym normą: a) DLA CZEŚCI 1 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, b) DLA CZEŚCI 2 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, c) DLA CZEŚCI 3 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU BAZALTOWEGO - FRAKCJA 2-5 MM - PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, d) DLA CZEŚCI 4 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGOFRAKCJA 0-2 MM - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, e) DLA CZEŚCI 5 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGOŻÓŁTEGO - PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnym, f) DLA CZEŚCI 6 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM - PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, g) DLA CZEŚCI 7 ZAMÓWIENIA - SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4 MM PN-EN 12620+A1:2010 PN-EN 13043:2004, PN - EN 13242+A1:2010 Lub równoważnym, 3) Pod pojęciem ww. równoważności Zamawiający rozumie, że oferowane kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w ww. zakresie. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oświadczenia o zgodności oferowanych materiałów z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności. 4) Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać od Wykonawcy aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badan laboratoryjnych kruszyw. Wykonawca ma obowiązek posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywa odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. WSPÓLNE WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAW KRUSZYW W ZAKRESIE 1 - 7 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1) Dostawa kruszyw odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw. 2) Wykonawca dostarczał będzie kruszywa sukcesywnie partiami do miejsca dostawy - do bazy magazynowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, w godzinach 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po uprzednim złożeniu Wykonawcy zamówienie przez Zamawiającego (e-mailem, lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem na adres e-mailem Wykonawcy). W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość zamawianego w ramach partii kruszywa. 3) Kruszywa dostarczane będą na miejsce dostawy transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W ramach dostawy partii zamówionego kruszywa Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku na miejscu dostawy. 4) Rozliczenia za odbiór dostarczonego kruszywa będą odbywać się w formie bezgotówkowej na podstawie faktur wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę w oparciu o odbiory danej dostarczonej partii kruszywa dokonane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 5) Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonego Zamawiającemu w ramach partii kruszywa będą każdorazowo dowody wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem "za zgodność z oryginałem") wystawione przez producenta (kopalnię) kruszywa zawierające co najmniej wskazanie ilości i rodzaju dostarczonego w ramach partii kruszywa. - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu (WZ) Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonego kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi oraz dokument potwierdzający dopuszczenie kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 6) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego w ramach partii kruszywa wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oraz cena jednostkowa za tonę (Mg) danego rodzaju kruszywa określona w Formularzu oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Płatność wynagrodzenia - każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia tej faktury do siedziby Zamawiającego. 8) Minimalny wymagany okres gwarancja jakości na dostarczone kruszywo wynosi co najmniej 12 miesięcy i biegnie od daty odbioru przez Zamawiającego danej partii kruszywa. 9) Pozostałe szczegółowe warunki dostaw i sposób rozliczenia, kary umowne oraz warunki gwarancji określa wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14212300-3, 14210000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-31,5 MM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 312000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daleka 20, Tarnów
Kod pocztowy: 33-101
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324720
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324720
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA DOLOMITOWEGO - FRAKCJA 0-63 MM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daleka 20
Kod pocztowy: 33-101
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223245
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223245
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 372075
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: sukcesywny zakup grysu bazaltowego - frakcja 2-5 mm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciechem Nowakiem prowadzącym działalność gospodarczą pn. Transport Towarowy Wojciech Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rudka 77
Kod pocztowy: 33-122
Miejscowość: Wierzchosławice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25584
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU BIAŁEGO - FRAKCJA 0-2 MM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21600
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Północ Południe Tomasz Pater,Wojciech Pater, Paweł Mika s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkotnik 5-7,
Kod pocztowy: 33-240
Miejscowość: Żabno
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25092
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29520
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP PIASKU KOPANEGO - ŻÓŁTEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Północ Południe Tomasz Pater,Wojciech Pater, Paweł Mika s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkotnik 5-7,
Kod pocztowy: 33-240
Miejscowość: Żabno
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2214
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP GRYSU - FRAKCJA 2-8 MM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daleka 20,
Kod pocztowy: 33-101
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79950
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: SUKCESYWNY ZAKUP KLIŃCA FRAKCJA 4-31,4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlano Usługowo- Handlowym "ZELIAŚ", Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daleka 20,
Kod pocztowy: 33-101
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3394.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3394.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4797
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.