eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźmin WielkopolskiWykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem alarmowania głosowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach



Ogłoszenie z dnia 2020-03-19

Ogłoszenie nr 510050531-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach: Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem alarmowania głosowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 6fd58a78-8550-4bc6-aa32-1947b837de81

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach, Krajowy numer identyfikacyjny 23513400000000, ul. Borzęciczki 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 721 69 93, e-mail sosw06@vp.pl, beata.tomczak@simplusnet.pl, faks 062 721 69 93.
Adres strony internetowej (url): www.soswborzeciczki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: oświata

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem alarmowania głosowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z dźwiękowym systemem ostrzegawczym w budynku w Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach. 2.2.2. Zamawiający informuje, iż budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach jest objęty ochroną konserwatorską ze względu na wpis do rejestru zabytków i w związku z tym Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem. A także spełnić warunki Pozwolenia Nr 567/2019/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ. 2.2.3. Wykonawca prac opisanych w niniejszym dokumencie ma obowiązek zapoznać się z całą dokumentacją projektową wraz z jej wszystkimi załącznikami oraz dokonać wizji lokalnej w Obiekcie. Przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ może nie zawierać detali montażowych wynikających z technologii montażu niektórych elementów i urządzeń, a jedynie pozycję "materiały instalacyjne" wskazującą, że takie elementy mogą być potrzebne na etapie wykonawstwa i Wykonawca zobowiązany jest je zapewnić. Pokazane w projekcie trasy kablowe należy traktować jako propozycję, jaką można było przedstawić na etapie projektowania bez wykonanych odkrywek. Wykonawca jest zobowiązany do ostatecznego ustalenia tras prowadzenia okablowania oraz technologii wykonania tych tras na podstawie informacji otrzymanych na budowie w trakcie odkrywek i prac instalacyjnych. 2.2.4. Modyfikacje zaproponowane przez Wykonawcę muszą uzyskać ostateczną akceptację autorów projektu. 2.2.5. Realizacja zaprojektowanych elementów musi się odbywać pod ścisłym nadzorem autorskim projektantów. 2.2.6. Wszelkie ewentualne modyfikacje rozwiązań zamieszczonych w niniejszej dokumentacji mogą być wprowadzone jedynie po uzyskaniu pisemnej akceptacji autorów projektu. 2.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby przeznaczonej do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje o których mowa w rozdziale III ust. 7.3. 2.2.8. Wszystkie prace związane z montażem systemów (prace związane z prowadzeniem tras kablowych podtynkowo w całym obiekcie) objęte będą nadzorem dyplomowanego konserwatora zabytków z danej specjalności. Wszystkie prace związane z inwestycją wymagają uzgodnienia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2.2.9. Po wykonaniu instalacji należy wykonać i przekazać Zamawiającemu: 1) dokumentację powykonawczą zawierającą zmiany wprowadzone do projektu podczas wykonywania instalacji, 2) instrukcje obsługi centrali SSP, 3) książkę pracy instalacji SSP. 2.2.10. Próby odbiorcze winny nastąpić po okresie wstępnej pracy (min. 14 dni od pierwszego uruchomienia), w celu obserwowania stabilności instalacji w normalnych warunkach pracy. Próby odbiorcze o których mowa w niniejszym punkcie winny być przeprowadzone w takim terminie, aby nie kolidowały z terminem odbioru końcowego wszystkich prac stanowiących przedmiot zamówienia. Próby odbiorcze i odbiór instalacji sygnalizacji pożarowej powinny być przeprowadzone przez technicznego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego lub jego przedstawiciela. Próby odbiorcze obejmują: 1) sprawdzenie czy wymagane dokumenty zostały dostarczone, 2) sprawdzenie wzrokowe wszystkich parametrów, które przez oględziny da się skontrolować, czy instalacja jest zgodna z dokumentacją, 3) przeprowadzenie prób funkcjonalnych prawidłowej pracy instalacji, łącznie z interfejsami urządzeń pomocniczych i sieci transmisji, poprzez uruchomienie uzgodnionej liczby wybranych losowo ostrzegaczy pożarowych. 2.2.11. Wszystkie osoby zatrudnione w ochronie obiektu, które przewidziane są do obsługi i bieżącej kontroli automatycznych urządzeń sygnalizacji pożaru w obiekcie, a także wszystkie osoby z kierownictwa Zamawiającego powinny być przeszkolone w obsłudze systemu. 2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy "lub równoważne", co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace (materiały i robociznę) wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję na wykonanie prac (materiały i robociznę). Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia gwarancji. 2.5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia. 2.6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy. 2.8. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami Inspektora ze strony Zamawiającego. 2.9. Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania produktów ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne). 2.10. W związku z przeprowadzaniem robót na terenie placówki oświatowej, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo wychowankom i pracownikom SOSW w Borzęciczkach. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 2.11. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z dokumentacją projektową, na ogólną wartość jak w złożonej ofercie. 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego dowodu zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45343000-3, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APE-LP SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wały Piastowskie 1/1508
Kod pocztowy: 80-855
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 528900
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.