To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-15
Ogłoszenie nr 510050204-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511455-N2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Krajowy numer identyfikacyjny 13071500000000,
ul. Ruskie Piaski 
59,
22-413 
Nielisz, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-84 6313412, e-mail
dps-ruskiepiaski@o2.pl, faks
0-84 6313408.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.AG.3220.1./2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z 7 części: Część 1 Produkty mleczarskie: Asortymenty i ilości produktów mleczarskich są określone w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Kod CPV 15500000-3,częstość dostaw minimum 2 razy w miesiącu. Część 2 Mięso, wędliny: Asortymenty i ilości mięsa i wędlin są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Kod CPV 15100000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu. Część 3 Mrożonki: Asortymenty i ilości mrożonek są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Kod CPV 15896000-5, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu. Część 4 Produkty spożywcze: Asortymenty i ilości produktów spożywczych są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Kod CPV 15800000-6, częstość dostaw; minimum 1 raz w miesiącu. Część 5 Warzywa owoce, Asortymenty i ilości warzyw i owoców są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV 03220000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu. Część 6 Pieczywo Asortymenty i ilości pieczywa są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 6 do SIWZ, Kod CPV 15811000-6, dostawy codziennie oprócz niedziel i świąt w godzinach co najmniej od 7:00 do 12:00 Część 7 Jaja Asortymenty i ilości jaj są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, Kod CPV 03142500-3, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 Produkty mleczarskie  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
20690.57
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
26159.07
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 Mięso, wędliny  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
28719.04
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa mięsnego ''MAX'' s. j.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
32518.50
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 Mrożonki  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
8871.93
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ''ULTAX''
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
10311.11
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4Produkty spożywcze  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
14662.72
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Amlax-Dystrybucja Sp.  zo.o.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
20749.82
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 Warzywa, owoce  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
18117.06
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe ''WOLAREX''
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
18845.40
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 Pieczywo  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
12530.52
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Tadeusz Pieczykolan
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
18143.50
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 Jaja  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
13/03/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
5172.19
 
Liczba otrzymanych ofert: 
4
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Zakład Pakowania JajTomasz Budzyński
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
5647.00
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargg nieograniczony na podstawie art. 92 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie dotyczy wszystkich 7 części zamówienia:
Uzasadnienie wyboru: wybrany wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jego oferta nie podlega odrzuceniu, wykonawca spełnił warunki określone w SIWZ. Wybrana   oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów określonych w SIWZ:
Ilość uzyskanych punktów: cena  60,00 pkt godzina dostawy:  40,00 pkt  -  łącznie 100,00 pkt
Odrzucona została oferta nr 1 złożona w zakresie Części 1 Produkty Mleczarskie, złożona przez firmę: ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. zo.o.Panieńszczyzna, 21-002 Jastków.
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty: 
Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
W załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz ofertowy w pozycji nr 5 jest zapis; masło ekstra  200g szt 1320. Natomiast Wykonawca w ofercie  - Formularz ofertowy w pozycji nr 5 masło ekstra  200g wpisał szt 13201. W/w niezgodność ilości sztuk określonych przez Zamawiającego w SIWZ oraz ilości zapisanych w ofercie przez Wykonawcę , zmieniła treść oferty i wpłynęła na cenę  oferty.
INNE PRZETARGI NIELISZ
więcej: przetargi NIELISZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 7 części
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 Kolorowy Wiatraczek w Słupsku
 - Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Nr 1 im. Jana Brzechwy w Kłodawie w roku 2026.
 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





