To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-18
Ogłoszenie nr 510049589-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.
Śląski Ogród Zoologiczny: Dostawy w roku 2020 siana łąkowego, siana z lucerny, słomy jęczmiennej i owsianej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516673-N-2020 z dnia 2020-02-26 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Ogród Zoologiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 24095136000000,
ul. ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka
7,
41-501
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
666 031 496, e-mail
sekretariat@slaskiezoo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.silesia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy w roku 2020 siana łąkowego, siana z lucerny, słomy jęczmiennej i owsianej
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 siano łąkowe ( zawartość białka ogólnego w suchej masie powyżej 10% ), wartości ADF około 35% t 201; słoma jęczmienna t 12,5; słoma owsiana t 5; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Siano łąkowe: oczekiwana zawartość białka ogólnego w suchej masie minimum 10%, przy oczekiwanej wartości ADF około 35%; Siano nie może być zgniłe, spleśniałe, brudne, stęchłe, porażone grzybami, ze śladami odchodów gryzoni, z zanieczyszczeniami ziemią, zamulone, zapylone. Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 15%. Skład botaniczny: mieszanka traw (kostrzewa łąkowa, tymotka łąkowa, kupkówka pospolita, wyczyniec łąkowy, rajgras wyniosły, wiechlina łąkowa, życica trwała i kostrzewa czerwona), roślin motylkowatych (koniczyna łąkowa, koniczyna szwedzka i koniczyna biała, lucerna mieszańcowa ) i ziół (mniszek lekarski, babka lancetowata, krwawnik pospolity, szałwia łąkowa i inne), Siano zbierane z łąk położonych z dala od ciągów komunikacyjnych, koszone tuż przed kwitnieniem lub na początku kwitnienia, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, zanieczyszczeń typu : gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci, odpowiednio wysuszone; - ocena organoleptyczna: barwa : zielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana (dominuje woń KUMARYNY) Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw siana łąkowego w dwóch gabarytach: 90 % zamawianego siana łąkowego w balotach ( kostkach ) o wadze max. 20 kg; 10 % zamawianego siana łąkowego w belach o średnicy i/ lub wysokości nie przekraczającej 120 cm Baloty i bele trwale związane. Niedopuszczalne wady : - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej lub wielu z następujących cech towaru: twarde zdrewniałe łodygi, kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni). Niedopuszczalna obecność zanieczyszczeń (gleba, kamienie, kurz, drewno, śmieci) i roślin szkodliwych. Słoma w balotach wiązanych 10 -15 kg , nie może być spleśniała, brudna, stęchła, porażona grzybami, ze śladami odchodów gryzoni, z zanieczyszczeniami ziemią, zapylona. Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 12%. Niedopuszczalna obecność zanieczyszczeń (gleba, kamienie, kurz, drewno, śmieci) i roślin szkodliwych. Częstotliwość dostaw siana i słomy: w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym siano łąkowe dostawy od II kwartału 2020 - siano ze zbiorów 2019 siano łąkowe dostawy ze zbiorów 2020 r.: - baloty ( kostki) : w sezonie wegetacyjnym: do 3-ch razy tygodniowo. - w belach ( jeden z wymiarów, wysokość lub średnica beli max. 120 cm ) , do 10 szt jednorazowo; dostawa nie częściej jak 2 razy w miesiącu. UWAGA: Zamawiający będzie poddawał badaniu próbki siana z poszczególnych dostaw. Badania laboratoryjne wykonywane będą w Katedrze Żywienia Zwierząt Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Reprezentatywne próbki będą pobierane w obecności Wykonawcy każdorazowo przy dostawie i badane w UR Kraków w ciągu 30 dni. Siano przekraczające w suchej masie ADF 40% będzie podlegać wymianie na towar pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości wymiany zakwestionowanej partii siana, Zamawiający przyjmie, że partia towaru jest niepełnowartościowa i obniży jej cenę o 50% całej ceny netto zakwestionowanej partii. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie pakietu wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie. Pakiet nr 2 siano z lucerny t 25 1) Siano z lucerny w balotach trwale wiązanych; waga 10-12 kg, wielkość balotu średnio 65x 52x42 cm. Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 15%. Siano zbierane z łąk położonych z dala od ciągów komunikacyjnych, koszone tuż przed kwitnieniem lub na początku kwitnienia, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, zanieczyszczeń typu: gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci , odpowiednio wysuszone. Niedopuszczalne wady : - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej lub wielu z następujących cech towaru: twarde zdrewniałe łodygi, kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni). Obecność zanieczyszczeń (gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci) i roślin szkodliwych. Dostawy: nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, przy czym dostawy ze zbiorów tegorocznych, w sezonie wegetacyjnym: do 3-ch razy tygodniowo, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Dotyczy pakietu 1 i 2: 1) Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostaw 2) Rozładunek poszczególnych partii dostarczonego towaru odbywać się będzie siłami wykonawcy w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego. 2.1)Rozładunek obejmuje rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podesty przy strychach budynków ZOO, rozładunek balotów na balkony budynku stodoły oraz rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podłoże przy budynkach ZOO w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 3) Dowóz towaru musi się odbywać samochodami o takich wymiarach, które pozwolą na manewrowanie na alejkach, z których najwęższa ma 3 m. Dodatkowym utrudnieniem jest konieczność dojazdu do poszczególnych budynków, co wiąże się z koniecznością skrętu samochodem o 90o na wąskich alejkach. Ze względu na fakt, iż są to alejki parkowe dopuszczalna ładowność samochodu i/lub samochodu z przyczepą nie może przekroczyć 8t. Środek transportu: pojazd lub przyczepa albo cały skład powinien mieć nie więcej niż 7 m dł. rozstawu osi i szerokości max 2,7 m, co wynika z parametrów wagi u Zamawiającego. 4) Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego od wtorku do czwartku od godz. 7.00 do godz. 12.00. Zamawiający dopuszcza dostawy w poniedziałki lub piątki wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym dostawy z Kierownikiem Sekcji lub Kierownikiem Magazynu. 5) Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03114000-3
Dodatkowe kody CPV: 03114100-4, 03114200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138090.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Marek Paliga
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147756.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w II półroczu 2024 r."
- 2 Budynek dla otocjonów
- Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.