eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" REALIZOWANYM PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, W IMIENIU GMINY WROCŁAW, W OKRESIE OD 01.12.2018 DO 30.11.2020 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049260-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Centrum Kształcenia Praktycznego: WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" REALIZOWANYM PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, W IMIENIU GMINY WROCŁAW, W OKRESIE OD 01.12.2018 DO 30.11.2020 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"MANUFAKTURA FACHOWCÓW - NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514605-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036170-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Praktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 93191178400000, ul. ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 798 67 00, e-mail bszklarz@ckp.pl, faks 71 798 42 00.
Adres strony internetowej (url): http://www.ckp.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" REALIZOWANYM PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, W IMIENIU GMINY WROCŁAW, W OKRESIE OD 01.12.2018 DO 30.11.2020 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/PN/CKP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, w ramach projektu unijnego "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" realizowanym przez Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu, w imieniu Gminy Wrocław w okresie od 01.12.2018 do 30.11.2020. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanego sprzętu, własnym środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego - przy ul. Strzegomskiej 49a 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5, 42940000-7, 38652120-7, 30216110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SPRZĘT INFORMATYCZNY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne Opis zamówienia dotyczący parametrów systemu operacyjnego spowodował, że na tę część zamówienia zostały złożone oferty ze sobą nieporównywalne gdyż nie można porównać ofert składanych na podstawie przesłanek, które mają później wpływ na niejednolitą wycenę przedmiotu zamówienia przez różnych Wykonawców (różnica w cenie systemów PRO PL i HOME PL). Uznać zatem należy, że postępowanie obarczone jest błędem, który i tak będzie stanowić o jego nieważności (na skutek takiego a nie innego opisu przedmiotu zamówienia nie można było stwierdzić niezgodności treści oferty z treścią SIWZ). Mając to na uwadze Zamawiający odstąpił od czynności oceny złożonych ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej gdyż nawet pomijając konieczność unieważnienia postępowania z wyżej wymienionych powodów, wybór którejkolwiek z nich mógłby naruszyć zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wyrażoną w art. 7 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z rozstrzygnięciem KIO 982/10 w sytuacji, gdy oferty wykonawców nie były porównywalne, wykonawcy zaoferowali produkty o różnym spektrum zastosowania, chociaż odpowiadały one opisowi zawartemu w SIWZ, zamawiający nie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, nie naruszając ww. przepisów ustawy PZP. Ponadto zawarcie umowy, ze świadomością w momencie jej zawierania, o konieczności odstąpienia od jej realizacji (ze względu na brak późniejszego zastosowania przedmiotu dostawy przez Zamawiającego) byłoby niezgodne z ww. przepisami ustawy PZP oraz stanowiłoby jawne naruszenie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych zgodnie z którym, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów Uzasadnienie prawne Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy - zamawiający unieważnienia postępowania, jeżeli zachodzą przesłanki wymienione w tym przepisie, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada, jakim jest niejednolity sposób opisu przedmiotu zamówienia na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. W obecnym stanie prawnym, przesłanki nieważności względnej (stwierdzenie nieważności umowy przez uprawniony organ) zostały określone w art. 146 ust. 1 i 6 ustawy PZP. Przesłanka przedmiotowego unieważnienia wynika z ust. 6, gdzie ustawodawca przyznał wyłącznie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych uprawnienie do występowania do sądu o unieważnienie umowy. Przesłanką wystąpienia o unieważnienie, jest dokonanie przez zamawiającego czynności lub zaniechanie dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Zastosowany przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia w części dotyczącej systemów operacyjnych mógłby mieć wpływ na wynik postępowania, w szczególności przez brak możliwości jednakowej oceny przedmiotu dostawy w złożonych ofertach, a w ślad za tym wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyżej wskazane okoliczności, wobec ziszczenia się przesłanek wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP postępowanie należało unieważnić

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: URZĄDZENIA 3 D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ATUT KOMPUTER - M. Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Armii Krajowej 10a/2
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14558.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: URZĄDZENIA DRUKUJĄCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3821.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ATUT KOMPUTER - M. Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Armii Krajowej 10a/2,
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3559.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15783.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.