Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-14
Ogłoszenie nr 510049260-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.
Centrum Kształcenia Praktycznego: WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W
RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ
KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" REALIZOWANYM
PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, W IMIENIU GMINY
WROCŁAW, W OKRESIE OD 01.12.2018 DO 30.11.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"MANUFAKTURA FACHOWCÓW - NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514605-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540036170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 93191178400000,
ul. ul. Strzegomska
49a,
53-611
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 798 67 00, e-mail
bszklarz@ckp.pl, faks
71 798 42 00.
Adres strony internetowej (url): http://www.ckp.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" REALIZOWANYM PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, W IMIENIU GMINY WROCŁAW, W OKRESIE OD 01.12.2018 DO 30.11.2020 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/PN/CKP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, w ramach projektu unijnego "MANUFAKTURA FACHOWCÓW. NOWA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA WE WROCŁAWSKICH SZKOŁACH ZAWODOWYCH" realizowanym przez Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu, w imieniu Gminy Wrocław w okresie od 01.12.2018 do 30.11.2020. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanego sprzętu, własnym środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego - przy ul. Strzegomskiej 49a 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5, 42940000-7, 38652120-7, 30216110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SPRZĘT INFORMATYCZNY |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne Opis zamówienia dotyczący parametrów systemu operacyjnego spowodował, że na tę część zamówienia zostały złożone oferty ze sobą nieporównywalne gdyż nie można porównać ofert składanych na podstawie przesłanek, które mają później wpływ na niejednolitą wycenę przedmiotu zamówienia przez różnych Wykonawców (różnica w cenie systemów PRO PL i HOME PL). Uznać zatem należy, że postępowanie obarczone jest błędem, który i tak będzie stanowić o jego nieważności (na skutek takiego a nie innego opisu przedmiotu zamówienia nie można było stwierdzić niezgodności treści oferty z treścią SIWZ). Mając to na uwadze Zamawiający odstąpił od czynności oceny złożonych ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej gdyż nawet pomijając konieczność unieważnienia postępowania z wyżej wymienionych powodów, wybór którejkolwiek z nich mógłby naruszyć zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wyrażoną w art. 7 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z rozstrzygnięciem KIO 982/10 w sytuacji, gdy oferty wykonawców nie były porównywalne, wykonawcy zaoferowali produkty o różnym spektrum zastosowania, chociaż odpowiadały one opisowi zawartemu w SIWZ, zamawiający nie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, nie naruszając ww. przepisów ustawy PZP. Ponadto zawarcie umowy, ze świadomością w momencie jej zawierania, o konieczności odstąpienia od jej realizacji (ze względu na brak późniejszego zastosowania przedmiotu dostawy przez Zamawiającego) byłoby niezgodne z ww. przepisami ustawy PZP oraz stanowiłoby jawne naruszenie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych zgodnie z którym, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów Uzasadnienie prawne Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy - zamawiający unieważnienia postępowania, jeżeli zachodzą przesłanki wymienione w tym przepisie, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada, jakim jest niejednolity sposób opisu przedmiotu zamówienia na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. W obecnym stanie prawnym, przesłanki nieważności względnej (stwierdzenie nieważności umowy przez uprawniony organ) zostały określone w art. 146 ust. 1 i 6 ustawy PZP. Przesłanka przedmiotowego unieważnienia wynika z ust. 6, gdzie ustawodawca przyznał wyłącznie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych uprawnienie do występowania do sądu o unieważnienie umowy. Przesłanką wystąpienia o unieważnienie, jest dokonanie przez zamawiającego czynności lub zaniechanie dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Zastosowany przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia w części dotyczącej systemów operacyjnych mógłby mieć wpływ na wynik postępowania, w szczególności przez brak możliwości jednakowej oceny przedmiotu dostawy w złożonych ofertach, a w ślad za tym wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyżej wskazane okoliczności, wobec ziszczenia się przesłanek wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP postępowanie należało unieważnić |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: URZĄDZENIA 3 D |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14634.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATUT KOMPUTER - M. Laskowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: URZĄDZENIA DRUKUJĄCE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3821.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATUT KOMPUTER - M. Laskowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie fragmentów wnętrz podwórzowych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawic dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
- Wynajem sal szkoleniowych wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom, kadrze dydaktycznej i organizatorom w 26 powiatach województwa dolnośląskiego.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych we Wrocławiu przy ul. Maślickiej - 2 Zadania, ZZK - NZ/241/3408/237/25
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa akcesoriów komputerowych
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





