eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049117-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Gmina Bobolice: Przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich na operacje typu Kształtowanie przestrzeni publicznej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505663-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bobolice, Krajowy numer identyfikacyjny 52772400000000, ul. ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 34 58 401, e-mail gmina@bobolice.pl, faks 94 34 58 420.
Adres strony internetowej (url): www.bobolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.042.3.2019.IZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ: Rozdział B "Opis przedmiotu zamówienia" i Rozdział C "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 2. Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych, montażowych w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych, - wykonanie robót elektrycznych, - wykonanie nawierzchni chodnika i nawierzchni drogowej, - wykonanie robót ogólnobudowlanych. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Podręczna metryczka. a) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka istniejących krawężników oraz nawierzchni chodnikowych z płytek betonowych i kostki betonowej, nawierzchni asfaltowych, murków kamiennych. b) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej około 2830 m2 wraz z okrawężnikowaniem. c) Wykonanie kanalizacji deszczowej (około 415 m) wraz ze studniami. d) Wykonanie przyłącza wodociągowego około 60 m wraz z montażem zdroju wodnego. e) Prace elektryczne - ustawienie 38 szt. lamp LED na słupie oraz 44 szt. oświetlenia posadzkowego, wraz z ułożeniem kabla. f) Mała architektura - ławki 24 szt., kosze na śmieci 8 szt., stojaki na rowery 3 szt., donice zewnętrzne, wykonanie odlewów z brązu z nazwami miast (10 szt.). g) Nasadzenia: drzewa, krzewy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-4, 45232100-3, 45232410-9, 45233220-7, 45233140-2, 45316110-9, 03452000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1192900.68
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze "TEBRA" G. Kowalczyk Spółka jawna
Email wykonawcy: tebra@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Lechicka 56C
Kod pocztowy: 75-845
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1707187.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1385017.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1707187.23
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.