eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › Dostawa kompaktowej ładowarki kołowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18

Ogłoszenie nr 510048976-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.

"EKO DOLINA" Sp. z o.o.: Dostawa kompaktowej ładowarki kołowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514845-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"EKO DOLINA" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000, ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce , 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 725 000, e-mail ekodolina@ekodolina.pl, faks 586 727 474.
Adres strony internetowej (url): http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kompaktowej ładowarki kołowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP-P/08/2020/ładowarka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do "EKO DOLINA" Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, fabrycznie nowej (tzn. wyprodukowanej w 2020r.), nieużywanej, nieuszkodzonej przed odbiorem końcowym kompaktowej ładowarki kołowej wraz z osprzętem oraz: - przeprowadzenie próby eksploatacyjnej - przez okres 1 godziny, - wykonanie serwisów w okresie 24 miesięcy lub 4.000 mth w zależności od tego co nastąpi wcześniej, - przeprowadzenie szkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego w trakcie przeprowadzania próby eksploatacyjnej (7 osób). Oferowana ładowarka musi spełniać następujące parametry techniczne: - podstawowe podzespoły, takie jak: silnik, rama powinny być tego samego producenta co maszyna. - masa eksploatacyjna maszyny z dodatkową przeciwwagą na oponach L3, bez wypełnienia łyżki powinna wynosić powyżej 7.000kg. - silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, z wtryskiem bezpośrednim Common Rail. - silnik o maksymalnej pojemności 4.500cm3. - moc silnika minimum 90KM (wg ISO 14396). - silnik chłodzony cieczą. - chłodnica wzmocniona, posiadająca szeroki rdzeń (przemysłowa). - wentylator chłodnicy z funkcją zmiany kierunku obrotu. - silnik posiadający chłodzenie powietrza doładowującego. - silnik spełniający normę emisji spalin EU STAGE IV lub nowszą. -maksymalne ciśnienie robocze układu hydraulicznego - nie mniej niż 23,5 MPa. - dodatkowe wyposażenie (osprzęt) maszyny: o łyżka do lekkich materiałów (odpadów) o pojemności nasypowej 1,8m3, posiadająca wzmocnione ślizgi na dnie, przeznaczona do pracy na posadzce betonowej, z przykręcaną krawędzią tnącą (gęstość odpadów do 650 kg/m3) o widły paletowe o długości 1.200mm. - sposób mocowania łyżki i wideł za pośrednictwem uniwersalnego szybkozłącza hydraulicznego zainstalowanego na ładowarce. - wyposażona w układ amortyzacji ramion ładowarki. - zawieszenie osprzętu typu "Z" (podnoszenie równoległe wideł). - maksymalna wysokość załadunku widłami paletowymi - minimum 3.300mm. - wysokość do sworznia przegubu łyżki - minimum 3.500mm. - wyklucza się zastosowanie łyżki o dużej wysokości zrzutu. - statyczne obciążenie destabilizujące z łyżką skręt 40º/na wprost - minimum 4.600kg/5.500kg. - mosty napędowe: przedni i tylni wzmocnione o ograniczonym poślizgu wewnętrznym lub z pełną blokadą obydwu mostów. - układ napędowy hydrostatyczny. - maksymalna prędkość maszyny do 20 km/h. - układ napędu na 4 koła. - tylny most wahliwy - minimum 10º w obie strony. - maksymalny kąt skrętu - minimum 40º w obie strony. - minimalny promień zawracania (zewnętrzna krawędź opony) - maksimum 4.750mm. - automatyczny, centralny układ smarowania. - opony bezdętkowe twarde, odporne na ścieranie, klasy premium L3. - kabina jednoosobowa, spełniająca europejskie normy wg ISO 3471, wyposażona w konstrukcję ochronną ROPS (wg SAE J1040c) i FOPS (wg ISO 3449). - sterowanie osprzętem roboczym poprzez dźwignię wielofunkcyjną. - regulowana kolumna kierownicy. - kabina posiadająca obieg powietrza wyposażony w filtr węglowy. - kabina klimatyzowana. - poziom hałasu w kabinie maksimum 77 dB(A). - fotel operatora podgrzewany z zawieszeniem pneumatycznym. - pas bezpieczeństwa. - tylna szyba ogrzewana z wycieraczką. - podgrzewane lusterka boczne. - dodatkowe wewnętrzne wypukłe lusterko wsteczne. - po dwa światła robocze LED z przodu i z tyłu. - po dwa halogenowe reflektory główne z przodu i z tyłu. - światło cofania. - kierunkowskazy. - sygnał dźwiękowy cofania. - dodatkowe oświetlenie na kabinie - żółte, obrotowe światło ostrzegawcze. - zainstalowane radio + minimum 2 głośniki. - zainstalowane radio CB. - fabryczny system zdalnego zarządzania i monitorowania pracy maszyny uwzględniający: czas pracy, wydajność pracy, pozycjonowanie, realne spalanie, autodiagnostykę i posiadający wyświetlacz diagnostyczny. - wyposażenie: gaśnica minimum 2kg typu ABC, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, dwa kliny, zestaw narzędzi (klucz do kół, podstawowe klucze i wkrętaki), lampa ostrzegawcza. Dodatkowo: - dostawa maszyny wraz z osprzętem w cenie. - oprócz dostawy cena powinna zawierać: a) załadunek, transport, opakowanie, ubezpieczenia w transporcie i rozładunek, b) koszt formalności celnych w eksporcie, tranzycie i imporcie, c) podatki i inne opłaty związane z eksportem, tranzytem i importem. - na sprzęt udzielona musi zostać 24-miesięczna gwarancja z limitem przebiegu 4.000 mth (w zależności od tego co nastąpi wcześniej), dlatego w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty serwisów zgodnie z DTR i instrukcją eksploatacji maszyny i osprzętu. Uwzględnić należy również obsługę układu DPF i SCR. Koszty przeglądów powinny zawierać: koszt materiałów, robocizny, dojazdu, hotelu, wyżywienia osób wykonujących serwisy oraz wszelkie inne koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania serwisów. - dodatkowo w cenie należy uwzględnić koszt 2 kpl. nowych lemieszy wraz ze śrubami mocującymi do łyżki oraz 1 kpl. wideł. - gwarancja bez wyłączeń na dostarczoną ładowarkę (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych i części szybkozużywających się). Układ DPF i SCR musi być objęty gwarancją, przy zastrzeżeniu właściwej obsługi zgodnej z DTR maszyny. - wszelka dokumentacja w języku polskim. - opisy na urządzeniu oraz menu wyświetlaczy na tablicy wskaźników w języku polskim lub piktogramy. - dostępność serwisu - reakcja do 24 godzin od zgłoszenia awarii. - wraz z ładowarką i osprzętem winny być dostarczone wszelkie wymagane prawem dokumenty i certyfikaty sporządzone w języku polskim, a w szczególności: a) deklaracja zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne), b) dokumenty gwarancyjne, z wykazem serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, c) instrukcja obsługi urządzenia w min. 3 egz. w formie książkowej, d) dokumentacja techniczno-ruchowa w min. 3 egz. w formie książkowej oraz na 3 płytach CD, zawierająca m.in.: listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, harmonogram serwisowania, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów, e) oświadczenie, że urządzenie jest fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2020 roku, kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia. UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu oraz na stronie www.ekodolina.pl., z którymi Wykonawca oraz jego personel i podmioty, którymi posłużył się on wykonując umowę mają obowiązek zapoznania się przed realizacją umowy w miejscu spełnienia świadczenia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34144710-8


Dodatkowe kody CPV: 43250000-0, 43261100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 467315.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMATSU POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@komatsupoland.pl
Adres pocztowy: Ul. Trakt Brzeski 72
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471092.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471092.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 661119.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.