To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048786-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Powiat Konecki: Część 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych dotyczących budynków, lokali i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gm. Końskie: Gatniki, Małachów, Niebo-Piekło, Sielpia Wielka i Wincentów, w oprogramowaniu umożliwiającym eksport wyników przedmiotu zamówienia tj. danych graficznych i opisowych do formatu akceptowanego przez programy komputerowe EWOPIS i EWMAPA. Część 2 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnych- map do celów prawnych wraz z wykazem zmian danych ewidencyjnych dla działek położonych w gminie Ruda Maleniecka, Słupia Konecka, Stąporków.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511229-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Konecki, Krajowy numer identyfikacyjny 29100938900000,
ul. ul. Staszica
2,
26-200
Końskie, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 372 41 34, e-mail
zamowienia@powiat.konskie.pl, faks
0-41 372 83 20.
Adres strony internetowej (url): http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych dotyczących budynków, lokali i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gm. Końskie: Gatniki, Małachów, Niebo-Piekło, Sielpia Wielka i Wincentów, w oprogramowaniu umożliwiającym eksport wyników przedmiotu zamówienia tj. danych graficznych i opisowych do formatu akceptowanego przez programy komputerowe EWOPIS i EWMAPA. Część 2 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnych- map do celów prawnych wraz z wykazem zmian danych ewidencyjnych dla działek położonych w gminie Ruda Maleniecka, Słupia Konecka, Stąporków.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.272.2.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych dotyczących budynków, lokali i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gm. Końskie: Gatniki, Małachów, Niebo-Piekło, Sielpia Wielka i Wincentów, w oprogramowaniu umożliwiającym eksport wyników przedmiotu zamówienia tj. danych graficznych i opisowych do formatu akceptowanego przez programy komputerowe EWOPIS i EWMAPA. Część 2 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnych- map do celów prawnych wraz z wykazem zmian danych ewidencyjnych dla działek położonych w gminie Ruda Maleniecka, Słupia Konecka, Stąporków. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 i 1a do SIWZ. 2.4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.4.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2.4.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.4.2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy, że osoby wykonujące czynności opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 2.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 SIWZ Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę: 2.5.1. w przypadku Części 1 - w wysokości 5 000,00 PLN. 2.5.2. w przypadku Części 2 - w wysokości 500,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.4.2.1 SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. 2.6. Wykaz użytków gruntowych, w działkach niespełniających obowiązujących standardów zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ (wykaz niezgodności). 2.7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4, 71354300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych dotyczących budynków, lokali i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gm. Końskie: Gatniki, Małachów, Niebo-Piekło, Sielpia Wielka i Wincentów, w oprogramowaniu umożliwiającym eksport wyników przedmiotu zamówienia tj. danych graficznych i opisowych do formatu akceptowanego przez programy komputerowe EWOPIS i EWMAPA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130735.07
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MERITUM-GEO s.c. Wojciech Grzesik, Piotr Grzesik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Numeracja zastosowana w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej przez Zamawiającego w SIWZ. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Konecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, zwany dalej "Administratorem danych"; Może się Pan/Pani z nami kontaktować poprzez numer telefonu 41 26 04 700 lub adres email: starostwo@konecki.powiat.pl. 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia, a także rozliczenia dofinansowania UE uzyskanego przez Powiat Konecki na realizacje umowy. 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 6) posiada Pani/Pan prawo do: o żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania**, o wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. W tym profilowaniu; 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od daty zakończenia realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). W przypadku postępowania współfinasowanego ze środków UE - okres przechowywania może być dłuższy, określony zgodnie z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006; 9) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Powiecie Koneckim : adres e-mail: iod@konecki.powiat.pl. *Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu. ** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnych- map do celów prawnych wraz z wykazem zmian danych ewidencyjnych dla działek położonych w gminie Ruda Maleniecka, Słupia Konecka, Stąporków. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28374.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDWARD PIEPRZAK PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-BUDOWLANE "GEO-BUD"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Numeracja zastosowana w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej przez Zamawiającego w SIWZ. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Konecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, zwany dalej "Administratorem danych"; Może się Pan/Pani z nami kontaktować poprzez numer telefonu 41 26 04 700 lub adres email: starostwo@konecki.powiat.pl. 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia, a także rozliczenia dofinansowania UE uzyskanego przez Powiat Konecki na realizacje umowy. 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 6) posiada Pani/Pan prawo do: o żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania**, o wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. W tym profilowaniu; 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od daty zakończenia realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). W przypadku postępowania współfinasowanego ze środków UE - okres przechowywania może być dłuższy, określony zgodnie z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006; 9) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Powiecie Koneckim : adres e-mail: iod@konecki.powiat.pl. *Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu. ** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Końskich
- Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego (USG) realizowane w imieniu i na rzecz Powiatu Koneckiego
- Zakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w celu dostosowania stanowisk pracy oraz zapewnienia ergonomii i zapewnienia bezpieczeństwa na stanowisku pracy
- Zakup namiotu sztabowego na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- Świadczenie usługi serwisu rozdzielni elektrycznych (przez wykonywanie przeglądów konserwacyjnych i napraw), a także pełnienie całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania "Pobiedzisko - modernizacja i przebudowa chodnika"
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





