To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048700-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Gmina Świebodzin: Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507992-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000,
ul. Rynkowa
2,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS. 2. W ramach ww. zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie ościeżnic drzwiowych i podokienników, rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych i wykładziny ściennej z płytek, rozbiórka posadzek z wykładzin, skucie tynków wewnętrznych ścian i stropów, rozbiórka konstrukcji z cegły, przebicia w ścianach z cegły), - roboty konstrukcyjne (podstemplowanie nadproży, wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł, uzupełnienie ścian betonem, wykonanie na budowie i montaż konstrukcji stalowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych, wewnętrznych, zamurowanie wtórnych otworów drzwiowych wewnętrznych), - roboty związane z wykonaniem ścianek działowych: murowanych, z płyt gk, sanitarnych, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i sufitów (gruntowanie podłoża, tynki cementowo-wapienne, gładzie gipsowe, malowanie powierzchni, montaż sufitów podwieszanych z włókien mineralnych z rastrami), - wykonanie posadzek ( z płytek, z wykładzin z tworzyw sztucznych), - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (drzwi płytowe, pełne jednoskrzydłowe, drzwi przeciwpożarowe szklane ), - renowacja historycznej stolarki drzwiowej wewnętrznej pomiędzy wiatrołapem nr 1, a pomieszczeniem nr 2 oraz w wiatrołapie nr 15, - naprawa i remont stolarki drzwiowej zewnętrznej od ul. 1.Maja, - wyposażenie (montaż platformy przyschodowej), - domurowanie komina, - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń i armatury sanitarnej, - wykonanie przebudowy i zasilania oraz montaż rozdzielni R1, - wykonanie instalacji oświetlenia (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne), - instalacja połączeń wyrównawczych - wykonanie instalacji teleinformatycznej, - UPS trójfazowy o mocy 15 kVA/15kW, - wykonanie instalacji telefonicznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ oraz w dokumentach określonych w pkt 3. 5. W załączniku nr 1b do SIWZ zamieszczone zostały przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż w/w przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy - w celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z Dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45262500-6, 45400000-1, 45420000-7, 45453000-7, 45300000-0, 32400000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
601801.29
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Malarski Tadeusz Wilczyński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
602700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w 2026 r."
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





