eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinAdaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048700-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Gmina Świebodzin: Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507992-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS. 2. W ramach ww. zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie ościeżnic drzwiowych i podokienników, rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych i wykładziny ściennej z płytek, rozbiórka posadzek z wykładzin, skucie tynków wewnętrznych ścian i stropów, rozbiórka konstrukcji z cegły, przebicia w ścianach z cegły), - roboty konstrukcyjne (podstemplowanie nadproży, wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł, uzupełnienie ścian betonem, wykonanie na budowie i montaż konstrukcji stalowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych, wewnętrznych, zamurowanie wtórnych otworów drzwiowych wewnętrznych), - roboty związane z wykonaniem ścianek działowych: murowanych, z płyt gk, sanitarnych, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i sufitów (gruntowanie podłoża, tynki cementowo-wapienne, gładzie gipsowe, malowanie powierzchni, montaż sufitów podwieszanych z włókien mineralnych z rastrami), - wykonanie posadzek ( z płytek, z wykładzin z tworzyw sztucznych), - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (drzwi płytowe, pełne jednoskrzydłowe, drzwi przeciwpożarowe szklane ), - renowacja historycznej stolarki drzwiowej wewnętrznej pomiędzy wiatrołapem nr 1, a pomieszczeniem nr 2 oraz w wiatrołapie nr 15, - naprawa i remont stolarki drzwiowej zewnętrznej od ul. 1.Maja, - wyposażenie (montaż platformy przyschodowej), - domurowanie komina, - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń i armatury sanitarnej, - wykonanie przebudowy i zasilania oraz montaż rozdzielni R1, - wykonanie instalacji oświetlenia (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne), - instalacja połączeń wyrównawczych - wykonanie instalacji teleinformatycznej, - UPS trójfazowy o mocy 15 kVA/15kW, - wykonanie instalacji telefonicznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ oraz w dokumentach określonych w pkt 3. 5. W załączniku nr 1b do SIWZ zamieszczone zostały przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż w/w przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy - w celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z Dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45262500-6, 45400000-1, 45420000-7, 45453000-7, 45300000-0, 32400000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 601801.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Malarski Tadeusz Wilczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grodziszcze 25B
Kod pocztowy: 66-200
Miejscowość: Świebodzin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 602700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 602700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 849635.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.