eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, probówek, igieł, strzykawek, motylków, adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno-próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048686-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, probówek, igieł, strzykawek, motylków, adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno-próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550558-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108117-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 97077323100000, ul. ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 296 200, e-mail choros@szpital.zgora.pl, faks 683 255 808.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital.zgo.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, probówek, igieł, strzykawek, motylków, adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno-próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.372.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, probówek, igieł, strzykawek, motylków, adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno - próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów. Zdanie nr 1 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek mikroskopowych Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy probówek, igieł, strzykawek, motylków i adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno - próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33192500-7


Dodatkowe kody CPV: 33141300-3, 33141000-0, 38437000-7, 38437100-8, 38437110-1, 38000000-5, 33141615-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek mikroskopowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska
Email wykonawcy: przetargi@limarco.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130388.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128908.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130388.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska
Email wykonawcy: przetargi@limarco.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60093.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60093.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60093.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy probówek, igieł, strzykawek, motylków i adapterów systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej metodą aspiracyjno - próżniową oraz nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

POSTĘPOWANIE W ZAKRESIE ZADANIA NR 3 ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". UZASADNIENIE: W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 550558-N-2019 opublikowane w dniu 22.05.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania nr 3 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w Rozdziale V Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych, określił że nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania nr 3 i zaoferował w formularzu oferty w pkt 4.1. termin dostawy częściowej 2 dni robocze, natomiast w formularzu cenowo-technicznym dla zadania nr 3 pkt 6 zaoferował termin dostawy częściowej 3 dni robocze. Tym samym treść oferty złożona przez Wykonawcę nie odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ i została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.