To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048642-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Komenda Stołeczna Policji: Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502447-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540012188-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000,
ul. ul. Nowolipie
2,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(47) 7238608 , e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP-116/20/06/Z
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego, zwanego dalej "papierem". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania. 3. Zamawiający przyjął szacunkową ilość zamawianego papieru w łącznej ilości: a) Papier ksero A-4 - 60 000 ryz; b) Papier ksero A-3 - 500 ryz. 4. Rzeczywista ilość zamawianego papieru będzie zależała od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy wynikającej z ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, że ilość zamawianego papieru w stosunku do ilości szacowanej może zostać zmniejszona maksymalnie o 20 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Ofercie Wykonawcy (kol. 3) - Producenta oferowanego papieru. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany papier, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6. Wykonawca zobowiązuje się w trakcie obowiązywania umowy do dostarczania papieru jednego producenta, zgodnie ze złożoną ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24 miesięcy rękojmi za wady papieru licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku stwierdzenia w okresie rękojmi wad papieru, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zareklamowanego papieru na nowy, wolny o wad, (wymianie będą podlegały całe ryzy papieru), spełniający wymagania opisane w załączniku nr 2 do Umowy, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego reklamacji. 8. Termin realizacji zamówienia: maksimum 5 dni, licząc od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia. 9. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. 10. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn nr 3 Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 12. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
567600
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner Office Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
649009.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.