eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrów,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" Część 1 - Budowa nawierzchni i ścieżek Część 2Budowa altan i małej architektury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048497-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Gmina Przyrów: ,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" Część 1 - Budowa nawierzchni i ścieżek Część 2: Budowa altan i małej architektury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny ,,Rybactwi i Morze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503484-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przyrów, Krajowy numer identyfikacyjny 54983200000000, ul. ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-34 35 54 120-123, e-mail zamowienia@przyrow.pl, faks 0-34 35 54 120 wew. 21.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.przyrow.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" Część 1 - Budowa nawierzchni i ścieżek Część 2: Budowa altan i małej architektury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PLP.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Budowa nawierzchni i ścieżek Obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. ułożeniu nawierzchni utwardzonej, ścieżek, część do zagospodarowania jako plaża. Część 2: Budowa altan i małej architektury Obejmuje wykonanie robót polegających na budowie: Altany nr 1 - 1szt Altany nr 2 - 7szt. Altany nr 3 - 2szt. Stanowiska do grillowania -2szt. zamontowanie elementów małej architektury: przebieralnie z drzewa sosnowego, uliczny kosz na śmieci, siedziska, lampa solarna parkowa, stojak na rowery, stojak ogrodowy, bujak sprężynowy, huśtawki, oraz obsadzenie terenów zielenią.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa nawierzchni i ścieżek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217052.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZACH-BRUK Damian Zachariasz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Staropole 30
Kod pocztowy: 42-250
Miejscowość: Przyrów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266974.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266974.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522710.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa altan i małej architektury

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 07.02.2020r. o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego dwie oferty, na zadanie dot. części 2.Budowa altan i małej architektury. Podczas otwarcia ofert , które odbyło się w dniu 07.02.2020r. o godzinie 09:05 podano informację, że na realizację w/w części zadania, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 259 147,85zł brutto. Cena wszystkich oferty, które wpłynęła na w/w część 2 zamówienia, przewyższa środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z postanowieniami art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: wybrana oferta w ,,procedurze odwróconej´´(art.24aa) spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 100. Wykonawca najwyżej oceniony wykazał brak podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta w/w Wykonawcy jest najkorzystniejsza.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.