To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048497-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Gmina Przyrów: ,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA"
Część 1 - Budowa nawierzchni i ścieżek
Część 2: Budowa altan i małej architektury
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny ,,Rybactwi i Morze"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503484-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przyrów, Krajowy numer identyfikacyjny 54983200000000,
ul. ul. Częstochowska
7,
42-248
Przyrów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-34 35 54 120-123, e-mail
zamowienia@przyrow.pl, faks
0-34 35 54 120 wew. 21.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.przyrow.akcessnet.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" Część 1 - Budowa nawierzchni i ścieżek Część 2: Budowa altan i małej architektury
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PLP.272.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Budowa nawierzchni i ścieżek Obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. ułożeniu nawierzchni utwardzonej, ścieżek, część do zagospodarowania jako plaża. Część 2: Budowa altan i małej architektury Obejmuje wykonanie robót polegających na budowie: Altany nr 1 - 1szt Altany nr 2 - 7szt. Altany nr 3 - 2szt. Stanowiska do grillowania -2szt. zamontowanie elementów małej architektury: przebieralnie z drzewa sosnowego, uliczny kosz na śmieci, siedziska, lampa solarna parkowa, stojak na rowery, stojak ogrodowy, bujak sprężynowy, huśtawki, oraz obsadzenie terenów zielenią.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa nawierzchni i ścieżek |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
217052.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZACH-BRUK Damian Zachariasz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
266974.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa altan i małej architektury |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W dniu 07.02.2020r. o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego dwie oferty, na zadanie dot. części 2.Budowa altan i małej architektury. Podczas otwarcia ofert , które odbyło się w dniu 07.02.2020r. o godzinie 09:05 podano informację, że na realizację w/w części zadania, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 259 147,85zł brutto. Cena wszystkich oferty, które wpłynęła na w/w część 2 zamówienia, przewyższa środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z postanowieniami art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: wybrana oferta w ,,procedurze odwróconej´´(art.24aa) spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 100. Wykonawca najwyżej oceniony wykazał brak podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta w/w Wykonawcy jest najkorzystniejsza.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa tras rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych oraz betonowego toru typu pumptrack"
- Budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Strachocinie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru rowerowego DIRT-PARK w rejonie ulic Zygmunta Augusta i Unii Lubelskiej w Bydgoszczy (program BBO)
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Mierzycach
- Budowa rowerowego placu zabaw pumptrack
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





