To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048129-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Zakład Gospodarki Lokalowej: Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511132-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Lokalowej, Krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000,
ul. Kolejowa
2,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 242 600, e-mail
zamowienia@zgl.mikolow.eu, faks
323 242 612.
Adres strony internetowej (url): www.zgl.mikolow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGL/PN/02/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie w roku 2020 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 2.1.Część I: Awaryjna dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 36 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie 2.2.Część II: Planowana dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 81 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie 3.Zabudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: 3.1.Kolor biały wykonana z tworzywa PCV. 3.2.Wkłady okienne ze szkła nisko emisyjnego, trzyszybowe, wyposażone w ramkę dystansową o zwiększonej izolacji termicznej (ciepła ramka międzyszybowa). 3.3.Stolarka okienna z profili ram i skrzydeł min. 5 komorowych. 3.4.Głębokość profili okien >= 70 mm. Głębokość zachowana dla ram, skrzydeł i słupków. 3.5.Profile okien wzmocnione wkładami ze stali ocynkowanej o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm. 3.6.Słupki stałe montowane mechanicznie. 3.7.Współczynnik przenikania ciepła dla całego okna Uw<=1,1 W/(m2K) 3.8.Okucia renomowanych firm (jednorodne). Wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno-rozwieralne posiadające mikrowentylację, blokadę błędnego położenia klamki, podnośnik skrzydła. 3.9.Okna wyposażone w nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy z możliwością przymknięcia o przepływie powietrza: 5-35 m3/h (według wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do siwz) 3.10.Dla weryfikacji zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego, Zamawiający zastrzega możliwość rozcięcia profili ram, skrzydeł, słupków celem sprawdzenia. 3.11.Podział okien należy zachować tj. podział montowanej stolarki okiennej powinien być zgodny z podziałem okien już istniejących (w danym pionie). W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do zastosowania podziału okna Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu i konsultacji z zamawiającym. 3.12.Okna awaryjne - szacuje się że około 20% będą stanowiły okna nietypowe- łuki. 3.13.Szczegółowe zestawienie stolarki okiennej dla części II - planowanej stanowi załącznik nr 8 do siwz 4.Przed przystąpieniem do realizacji robót wykonawca zobowiązany jest dokonać dokładnych pomiarów stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany. 5. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu. 6.Miejsce wykonywania robót budowlanych: 6.1.Część I: Awaryjna - Mikołów, budynki administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej (dokładne adresy będą na bieżąco zgłaszane Wykonawcy w trakcie bieżącego roku). 6.2.Część II: Planowana - Mikołów, budynki administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej (adresy według załącznika nr 1).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421130-4, 25234100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Awaryjna dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 36 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29722.22
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "VITRO-MONT" Dariusz Malczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21080.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II- Planowana dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok.81m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62870.37
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "VITRO-MONT" Dariusz Malczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46013.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs Pilarz - drwal", "Kurs wspinaczki drzewnej poziom A" i " Kurs Pielęgnacja drzew" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach,
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z przebudową ul. Korczaka z oświetleniem i kanalizacją deszczową w Mikołowie
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Remont pomieszczeń biurowych Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, na parterze budynku przy ulicy Kolejowej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z rozbudową ul. Sosnowej w Mikołowie na odcinku od posesji nr 24 do 30.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.